Wie van jullie is er zwanger geworden dmv puregon ? en in welke ronde was dat ? ook ben ik erg benieuwd of jullie nog weten op welke dag de eisprong (meestal) viel ? ik ben deze maand begonnen met de ouregon nadat clomid niet meer aansloeg. morgen met cd9 de eerste FM. heb wel symptomen van vruchtbaarheid die ik herken van de maand waarop ik vorig jaar spontaan zwanger ben geraakt, dus ben erg benieuwd ! ik hoor graag jllie ervaringen
Ik heb na 5 rondes clomid gonal-f (in principe hetzelfde als puregon) gekregen om te spuiten. De 2e ronde spuiten was ik zwanger en had mijn eisprong toen al op dag 12/13. Het spuiten beviel mij veeeel beter qua bijwerkingen als de clomid. Nu (en bij mijn miskraam juni 09) ben ik spontaan zwanger geraakt, maar bij mijn zoontje dus mbv hormonen (geen cyclus/eisprong). Heeeeel veel succes meid, hopelijk is het alsnog snel raak!
dank je wel makkie voor je antwoord ! ik heb morgen de eerste fm op cd 9. dit is mijn eerste ronde dus ben erg benieuwd.. succes met je zwangerschap !
Heidi, wij zijn in totaal bijna 2,5 jaar bezig geweest. De laatste 2 maanden gebruikten ik puregon en pregnyl. Al die maanden daarvoor clomid. Ik had meestal een eisprong met de puregon en pregnyl zo rond dag 15/16. Meid ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn.
Hey Heidi, Ik heb 4 rondes puregon gespoten, in ronde 2 was ik ook zwanger maar helaas een miskraam. Bij mij duurde het elke keer zo'n 30 dagen voor ik de pregnyl spuit mocht laten zetten. Succes met je FM morgen!
hoi guusje. dus jij bent steeds na 2 rondes zwanger geworden zeg maar ? wel lang he 30 dagen.. maar uiteindelijk wel een mooie jongen aan over gehouden...
Hoi Heidi, Ook ik heb Puregon gebruikt na een aantal mislukte pogingen met Clomid (elke keer cystes). Wij hadden geluk, het was de eerste maand al raak! Ik durf je alleen niet meer te zeggen op welke cd ik de Pregnyl injectie gehad heb... Trouwens, ik had (naar mijn eigen mening) niet echt last van bijwerkingen, zowel niet van de Clomid als van de Puregon.