Hier had ik ook last van met de Angelsound. Ik hoorde het hartslagje echt dalen en stijgen, dus heb ik het aan de VK gevraagd. De angelsounds zijn niet echt betrouwbaar. En het is normaal dat je baby's hartslag de ene keer sneller is als de andere keer. Dat doet je eigen hart ook, maar dat merk je niet. Als de baby drukker is zal het sneller kloppen en als de kleine gewoon rustig ligt, is de hartslag dus minder snel. Dat is wat mij verteld is. Zolang het binnen de norm blijft (120 - 160 pm?) dan is er niks aan de hand. Ik ben sindsdien ook veel voorzichtiger met de angelsound. Maar dit is dus hoe het mij uitgelegd is door de vk!
Ik maak me ook geen zorgen hoor. Op 19 feb heeft de vk nog geluisterd en het was prima. En het feit dat ik het hart kan horen, zegt mij al genoeg. En nogmaals: het is niet mijn eigen hart! Ik weet hoe die klinkt Die gaat niet zo snel hoor!
Moet? Tussen de 120 en 160 is normaal. En in je lies loopt een grote slagader waar je ook je hart kan horen Skatje, je hoort heus niet alleen je hart op je linkerborst hoor Ik leg dan altijd mijn hand op je slagader in de nek en dan kun je zien of t gelijkloopt of niet.