Hoi lieve verloskundigen, Ik hoop dat jullie me advies kunnen geven bij mijn vraag: Tijdens mijn laatste controle in het ziekenhuis bleek dat ik al weeen had. Toen hebben ze me aan de CTG gelegd. Ik ving de weeen zittend op, maar de verpleegkundige maande me steeds aan om te gaan liggen. Uiteindelijk deed ik dit dan maar, terwijl ik het niet wilde. Maar goed, tijdens het gaan liggen, viel het hartje van mijn dochtertje weg en werd de arts hollend gehaald. Het hartje hertstelde zich weer. Uiteindelijk is het toen een keizersnede geworden. Het gaat nu best goed met mij en mijn dochterte. Maar er is eigenlijk nooit meer gesproken over dat wegvallen van het hartje. Ik wilde weten wat de gevolgen daarvan kunnen zijn. Bijvoorbeeld zuurstoftekort of een hersenbeschadiging? Kun je me daar meer over vertellen? Veel Liefs
Hoi kus, Omdat het maar even was heeft het geen enkele invloed op je kindje. Je kindje kan echt een helehoop hebben. Pas als het iets is van langer termijn kan het inderdaad een zuurstof tekort opleveren. Imke