Pijnlijke harde buiken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rabzy, 10 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rabzy

Rabzy Lid

15 apr 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!!!

Ben nu 32 weken zwanger van m'n derde en sinds een paar weken erg verl last van harde buiken..in het begin waren deze niet echt pijnlijk en na een tijdje waren ze weer weg mast nu sinds ruim een week heb ik ongelofelijk vaak last er van maar ook erg pijnlijk..zo erg dat ik ze echt moet weg puffen en niet meer kan opstaan / lopen..

Bij de vorige controle gaf m'n vk al aan dat de harde buiken vaker en sneller zullen zijn dan bij de vorige twee keer aangezien hoe meer zwangerschappen hoe vaker de harde buiken....

Herkent iemand dit en wat doen jullie op zo een moment?

2. Angelicdreamz

Angelicdreamz Actief lid

18 feb 2013
    384
    0
    16
    Zweden
    Ik had een aantal weken geleden last van harde buiken en bleek een blaasontsteking te hebben. Toen is het een tijdje goed gegaan na de antibiotica, maar sinds vorige week weer enorme last van harde buiken en moet ook steeds puffen, ik raak er helemaal van buiten adem af en toe wegens de pijn. Het gaat bij mij om een constante pijn en hardheid na beweging, dus geen weeën ofzo. Dus ik moet morgen weer mijn plas inleveren om te kijken of de blaasontsteking terug is. Om de meeste pijn weg te nemen moet ik echt op de bank liggen of een warme douche nemen. Het schijnt dat een warme kruik of pittenzak ook helpt, maar die heb ik zelf niet.

3. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

2 dec 2012
    1.257
    47
    48
    Hier ook, ik heb er ook steken bij en krampen maar vk zegt dat het erbij hoort. (Al sinds 28 wkn ofzo, nu 33).
    Bij mij helpt niet zoveel. Vk raadde aan om pcm te nemen in de nacht, heb je dat al geprobeerd?

Sterkte

Ps hier geen blaasontsteking, bij eerste zw wel vaak gehad.

4. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Ik heb bij alledrie de zwangerschappen heel veel harde buiken gehad. Ik moest altijd direct bellen als er regelmaat in kwam of als ze pijn gingen doen. Ik zou dus in ieder geval even bellen. Je voelt je kindje nog wel goed?

Deel Deze Pagina