Hoi Volgende week heb ik de intake bij de vk, op de uitnodiging staat dat het een uur duurt. Is het gek om mijn dochter ook mee te nemen? Ze is wel rustig met dit soort dingen, ze gilt niet en sloopt niks Mij leek het wel kunnen maar het is wel een lange afspraak. Groetjes Foxter
Nee, ik zie altijd vrouwen die hun kids meenemen. En vaak is het wel een leuke afleiding op momenten dat het gesprek even stilvalt. Bij mij duurde het trouwens nietzo lang hoor, duurt vaak korter dan ze zeggen zoeen intake gesprek. Gezellig meenemen dus die kleine .
Ik zou ook zeggen meenemen als je weet dat je dochter het niet vervelend vindt (en doet ). Ik had mijn dochter ook mee. Duurde bij mij ook niet zo lang. Daarbij zijn ze volgens mij gewoon gewend dat er kindjes meekomen en ze hebben meestal een speelhoekje in de wachtkamer en spreekruimtes
Ik vind het ook wel bijzonder om "met zn allen" naar de echo te kijken Tis ook haar broertje of zusje dus ik vind het leuk om haar er vanaf dan ook echt bij te betrekken
Ik heb nog nooit gehoord van mijn vk dat ik mijn kinderen niet mee mocht nemen. Ze vinden het altijd erg leuk in de speelhoek. Gelukkig gaan de oudste 2 nu naar school dat scheelt mij een hoop gesleep. Maar als het vakantie is gaan ze gewoon mee. Het wordt ook hun broertje of zusje. Misschien wat lekkers mee voor als het heel er lang duurt of als het spreekuur uitloopt
Hier nemen we hem ook altijd mee, behalve met 20 weken echo want wilde wij ook even rustig kijken en niet telkens bezig zijn met hem. Wij hadden namelijk extra lange i.v.m. tweeling. Maar met de intake hadden we hem ook gezellig mee. Bleek dat we de zelfde vk hadden als bij hem bij zijn geboorte dus wel leuk!
Hier vinden ze het bij de gewone afspraken geen enkel probleem, alleen met de echo's en intake's hebben ze ze er liever niet bij, omdat die afspraken wat langer duren.
Bij een gewone afspraak gewoon meenemen. Valerie vind het er super leuk! Ze hebben er ook erg leuk speelgoed. Naar een echo neem ik ze niet mee.
Mijn zoontje was gewoon mee naar de intake. Moest ook wel, konden geen oppas krijgen. Grote voordeel was wel dat de meeste gegevens nog in de computer stonden van de eerste zwangerschap. We zijn een half uurtje binnen geweest. Geen commentaar gehad van VK. Met de 20 weken echo was hij niet mee. Dat wordt ook gevraagd, omdat het gewoon een medische echo is.
Onze dochter was er gewoon bij hoor, bij de intake en ook bij de 1e echo. Hier ook een rustig meisje die een uur lang lief kan spelen met een wasknijper, als ze maar bij papa of mama is, dan is het goed. De verloskundige vonden het juist heel leuk dat ze mee was, vorig jaar liep ik daar nog met haar in mijn buik en nu konden ze het resultaat zien! Alleen bij de 20 weken echo willen we haar niet meenemen, dan heb ik liever even al mijn aandacht bij de baby, maar voor de rest zal ze gewoon elke controle met mij meegaan.
Oke, ze gaat dus gewoon lekker mee Met de 20 weken echo regelen we wel oppas inderdaad. En ze hadden voor nu ook nog veel gegevens in de pc hoorde ik al aan de telefoon. Bedankt dames!