ik krijg morgen me 20 wk echo en kan niet wachten. ik ben pas om 18.15 aan de beurt dus de dag gaat lang duren. ik wil me kleintje weer een xtje kunnen zien en wil natuurlijk weten wat het geslacht is en of het gezond is.
Heel veel plezier morgen bij je 20-weken echo. Geniet ervan om je kleintje weer te kunnen zien. Laat je ons weten wat het wordt? liefs, misspuma
succes met wachten! ik kan zelf al bijna niet meer wachten en ik moet nog een week.... ik hoop dat alles goed is! groetjes Lonneke
me kleintje is zover ze het gezien hebben gezond alleen het schedeltje konden ze niet zien en hierdoor ook het hoofdje niet meten. de kleine lag te diep. en dan komt het ik krijg een meisje
succes ik moet nog een dagje langer wachten ben woensdag aan de beurt voor de 20 weken echo. spannend
Fijn dat je kindje voor zover ze het konden zien gezond is! En wat harte gefeliciteerd met je dochtertje in je buik! Gefeliciteerd hoor! liefs, misspuma
wij krijgen vanmiddag om 13.30 uur de 20 weken echo en ben super zenuwachtig en niet alleen ik maar ook mijn man hebben vanacht byna geen oog dicht gedaan. we waren dan vanmorgen ook al super vroeg wakker van de zenuwen. We hopen dat alles gewoon oke is met ons kindje en dat de kleine gezond is voor zover ze dat kunnen zien. OOk hopen we dat we vandaag het geslacht kunnen te weten komen maar nogmaals het belangrijkste vinden wij dat ons kindje gezond is en dan maakt het geslacht totaal niks meer uit. We hebben er 3 jaar op moeten wachten.
Hallo... Ik heb vrijdag 22-06-07 een 20 weken echo vind het allemaal erg spannend. hoop dat het gezond is. En ben zeer benieuwd naar wat het word natuurlijk en is de 20 weken echo een 3d echo of? haha nja zelf denk ik een meisje maarja je kan er altijd naast zitten hahaha..! Groetjes sinitta,