Sorry kan het niet laten om te zeggen,maar was jij nou niet degene die zei dat wij anderen niet zo moesten aanvallen en oordelen??
ik ben idd diegene die vaak zegt andere niet te snel moeten aanvallen of oordelen....(en dat gaat meestal over de discussie wel of niet roken trouwens) ik geef hier ook alleen maar mijn mening over het feit dat zij die vrouw wil aanklagen en haar vader wil vragen een stuk te schrijven in welk blad - krant dan ook.... als jij dat een volwassen reactie vindt prima, ik vindt dat een beetje een kinderachtige reactie die er totaal niet toe doet.....als je nou schade ondervindt door dergelijke stukken in een boek of waar dan ook.. maar kom zeg, de tijd dat je "pappie"of "mammie" roept als het even tegen zit is toch zeker wel voorbij op het moment je zelf een gezin wilt stichten???....
doe je het weer Nu blijkt wel weer dat de één het als een mening ziet en de ander als een aanval/oordeel. Zal altijd zo blijven met het schrijven op een forum,omdat als je iets leest het anders overkomt dan wanneer je het hoort. (verbale en non-verbale communicatie) Maar dan moet je niet keihard gaan roepen,wie zonder zonde is die gooit de 1e steen.... Want als je naar iemand met je vinger wijst dan wijzen er 3 naar jezelf
Hoi Dientje, probeer je het niet te veel aan te trekken allemaal, je bent in ieder geval zwanger dus dat is al genoeg redenen om te jubelen!!! Of je nu wel of niet het hartje hebt gehoord of kan horen, probeer er gewoon van te genieten en leef lekker naar 11 september toe
Hallo allemaal Ik ga inderdaad gewoon genieten van me zwangerschaps ik zie het 11-09 wel hoor. Het was inderdaad ook een beetje overdreven om te zeggen dat ik die vrouw wil aanklagen maar was gewoon een beetje opgefokt door die verkeerde informatie snap je. Het komt allemaal goed
Nu blijkt wel weer dat de één het als een mening ziet en de ander als een aanval/oordeel. Zal altijd zo blijven met het schrijven op een forum,omdat als je iets leest het anders overkomt dan wanneer je het hoort. (verbale en non-verbale communicatie) Maar dan moet je niet keihard gaan roepen,wie zonder zonde is die gooit de 1e steen.... Want als je naar iemand met je vinger wijst dan wijzen er 3 naar jezelf [/quote] ik vond haar reactie gewoon iets te overdreven, en mijn reactie is totaal niet bedoeld als een aanval naar dientje toe of what so ever, dan lees jij mijn reactie's anders dan bedoeld in ieder geval.....zou je het mij horen zeggen dan zou je het misschien anders oppikken idd dan je nu doet... en idd zeg ik altijd wie zonder zonde is werpe de eerste steen, en dat geld zeker ook voor mij ook wat je andere spreuk betreft maar of die hier toe doet is nog maar de vraag.... of dientje mijn antwoord ook als aanval ziet?? ik zou het niet weten tis in ieder geval niet zo bedoeld, maar vindt wel als er zulke reactie's gegeven worden als aanklagen en stukken in de krant laten schrijven dan is dat meer denk ik een gevoelsreactie dan een overwogen reactie... maar goed feit blijft dat dingen vaak anders Geïnterpreteerd dan bedoeld, en ik zal ook zeker de 1e zijn om sorry te zeggen daar waar nodig, maar vindt niet dat dat hier ter sprake is omdat het niet zo bedoeld is....
je moet ook gewoon genieten van je zwangerschap, en is het idd het hartje wat je gehoord hebt, zul je dat de 11e wel horen want dan zul je toch wat langer in verwachting zijn dan gedacht... en is het je eigen (versnelde) harstlag geweest dan zul je snel genoeg het hartje van de kleine dagelijks en zo vaak als je wilt kunnen horen en ervan genieten.... enne blij dat je zelf ook inziet dat je ietwat overdreven reageerde, dan was ik toch zelf niet de enige vreemde eend in de bijt die het zo zag.... succes meid en geniet lekker van je zwangerschap...
Oke dat ze zo reageerde was natuurlijk omdat ze zich door dat boek in zeik voelde genomen,dan snap ik wel dat je zo'n reactie geeft. Maar om dan meteen te zeggen kinderachtig...dat kan je ook op een volwassen manier zeggen Zij heeft het dan wel goed opgevat,maar ik heb hopelijk mijn standpunt duidelijk gemaakt. Het is ook niet mijn bedoeling om hier een discussie van te maken,maar het viel me gewoon op. Dus ik laat het verder ook hierbij,want het gaat verder om haar topic en hoop dan ook dat je snel duidelijkheid mag hebben....
tja wat is een volwassen manier om te zeggen dat iets een kinderachtige reactie is???? blijkbaar schuilt bij mij dan het kind nog in me??? jammer genoeg "nog"niet letterlijk..... daar heeft dientje geen last van bij haar schuilt het kind letterlijk en figuurlijk in haar..... (smoekie zou dat ook wel willen )
hoi hoi, ik heb mijn 1ste echo 1,5 week geleden gehad, maar bij mij zeiden ze dat ze het hartje nog niet konden horen , dat dat te vroeg was.. was 8 weken.. nu moet ik 4 sept en dan ben ik 10 weken en 1 dag hoop wel dat ik dan iets mag horen... ze zeiden wel dat alles goed was en het hartje klopte goed, alleen was het te zien nog niet te horen, nu begrijp ik dat dat aan de apparatuur kan liggen? iemand ervaring mee? Liefs
en sorry dat ik de hierboven gaande discussie onderbreek... he smoekie hoe is het verder met jou!! en de rest natuurlijk ook allemaal hallo!!! liefs
het kan aan de apparatuur liggen maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat de klein op zo'n manier in je baarmoeder ligt dat het hartje wat meer naar achteren ligt en ze deze niet kunnen horen, zeer waarschijnlijk zul je bij je volgende echo het hartje wel al kunnen horen en dan zal ze denk ik ook wel meer moeite doen om het hartje te beluisteren.... enne t was niet echt een discussie hoor en gestopt was ie al tja hoe is het met mij?? afwachten meid, vindt het jammer dat ik nooit nergens geen last van heb (bij beide eerdere zwangerschappen) en ik pas later merkte dat ik zwanger was, dus ik kan totaal niet zeggen of ik denk dat het wel of niet raak is, zal echt nog ff moeten wachten morgen weet ik hopelijk meer
oei meis, nou ik blijf natuurlijk voor je duimen!!!! en dank je voor je antwoord! stelt me weer gerust Liefs
Hoe klinkt het hartje? Mijn gynecoloog zei dat het klinkt als een galoperend paard en niet als een gewoon hartslag. Klonk het bij jou ook zo? Straks hoor je meerdere soort hartslagen zoals van de moederkoek, navelstreng (die gaat net zo snel als het hartje maar niet galoperend)en dan je eigen hartslag.
Hai het (hartje) of wat het dan ook was klonk inderdaad als een galoperende paard maar ja het is blijkbaar niet het hartje geweest de navelstreng kan het niet geweest zijn want die is nog niet aangemaakt bij mij!
Nee de navelstreng duurt wel even voordat dat er is. Ik weet niet wanneer, maar ik ben nu 8w en er is ook nog geen navelstreng.
Hai dientje, ik heb dat boek ook en heb er eigenlijk heel mijn zwangerschap wel van genoten hoor! Maaruh op welke bladzijde staat dat , want wil het nou ook ff lezen. Overigens vind ik dat je overal verschillende info krijgt...vk zegt dit, ha zegt weer dat internet weer heel wat ander en ga zo maar door. Erg vervelend..maarjah... gr. debby