Ik vind het ook een heel leuk boek alleen nu ben ik er echt een beetje op afgeknapt door dat hele gedoe ma ja overal wordt inderaad verschillende info gegeven op een gegeven moment weet je echt niet meer wat waar is. Ik ben blij dat er toch iemand is die het boek ook heeft en even kan bevestigen dat het er echt staat hihi.
ik had zelf de bellytalk rond 12 weken in huis ...en ik vind het helemaal super ..dus van eerder kan ik het niet zeggen ..wel op een echo ..maar niet thuis
Nee ik denk ook dat ik iets anders gehoord heb hoor tenminste ik denk niet dat ik langer zwanger ben dus het moet wel iets anders geweest zijn.
ach meid, het is ff een teleurstelling, maar voor je het weet ben je zover dat je wel dagelijks het hartje kan horen kloppen en zit je ipv aan de buis aan je belletalk gekluisterd...
Tip: als je dat stoort kun je een moderator vragen of ze het wil sluiten. Verder, geniet van je zwangerschap
neem me vooral niet kwalijk dat ik je enkel probeerde op te beuren na je eigen berichtje van gisteren over wat er in het boek stond hoor.... dat je snel genoeg het hartje wel zal kunnen horen en er van zal kunnen genieten... zal het nooooooit meer doen... (en idd wat caithlin zegt, vraag dan of ze je topic willen sluiten)
ik ga met de andere mee bij mij konden ze het hartj emet zeven weken wel zien maar niet horen heb hem pas bij de dertiende week voor het eerst gehoord
Hey wat leuk! Ik wist helemaal niet dat je zo'n ding kon huren ! Ben dan net ook gelijk even naar die site gesurft, en ik heb er 1 gehuurd! Volgens de berichten heb ik hem binnen 3 dagen thuis!!!! Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg benieuwd!!!!