hoi, ik heb de bébésounds prenatal heart listener unistar. nu is mijn vraag als dit hetzelfde in zijn werking gaat als de angelsound? ik heb al 1x het hartje gehoord maar ben het niet echt zeker. ik hoor echt vanalles. iemand ervaring mee? groetjes grace
Je hoort allerlei geluiden die binnen zijn,niet alleen het hartje. Wij hebben dus ook de angelsound en ik vind het ook een geruststelling om het hartje te horen. Het is niet schadelijk voor het kindje maar mijn vk zei wel dat ze het niet echt een prettig geluid vinden. Je pest de kleine toch,dus haar advies was wel gebruik het niet te vaak.
Ik heb hem vandaag voor het eerst uitgeprobeerd. En eventjes twijfelde ik, m'n man zei 'nee' ik zei 'ja' dit is de baby. Maar toen legde ik m'n hand op m'n eigen pols en toen wist ik gelijk ' shit, dit ben ik toch zelf'. Dus dat was duidelijk. Later hoorde we het kindje wel duidelijk. Eventjes maar lang zoeken en toen weer en uiteindelijk nog 1x gezocht, kindje zwom weg, angelsound laten liggen en toen kwam het vanzelf weer terug zwemmen erg leuk
er zijn inmiddels heel veel app. in de verkoop. Ik lees hier zo goed als alleen over de angelsound. Is dat de beste?
Helemaal super meid. Ik heb helaas geen Angel sound maar ik ben er we laan het denken om er ook eentje te kopen.
wij hebben een pretecho gehad met 18 weken, als het een jongetje is kunnen ze het meestal goed zien al, meisjes zijn vaak twijfelgevallen tenzij ze een beetje voor liggen op schema. die vrouw zei tegen mij dat de schaamlippen zich pas rond week 19/20 echt ontwikkelen zodat ze zichtbaar zijn.
Nou wij hebben hem nog niet gevonden hoor! ik ben opzich wel beetje stevig maar niet dik! Bij onze zoon hoorde de verloskundige hem niet eens met 13 weken. Kreeg gelijk een echo toen omdat die heel diep lag. Dus misschien is dat nu ook wel zo.
Als je daar al eens ervaring mee hebt gehad dan kan het heel goed zijn dat dat nu weer zo is toch? Had je al een echo gehad voor deze zwangerschap?
geen idee ik hoop het wel! Wel horen heel veel water geborrel zeg maar geen idee of het me maag/darmen zijn! Ik heb met 9 weken een echo gehad en toen was alles in orde! Maar jammer genoeg zegt dat nooit zoveel... en over een weekje gaan we dan naar de verloskundige om voor het eerst het hartje te luisteren!
Als je het niet vertrouwd kun je toch vragen of je eerder mag voor een echo omdat je het niet vertrouwd? Ik had in week 12 pas een echo gepland maar ik mocht in week 9 al omdat ik verschrikkelijke pijn in de buik had. Waarschijnlijk weet je dit wel maar je kunt met 9 weken al het hartje horen zegt men. Ik had het er ook over met mijn verloskundige over die angel sound en ze zei dat als je geen ervaring met dit ding had het heel goed zou kunnen dat je het niet hoort omdat je op de verkeerde plek aan het luisteren bent. Joh je moet gewoon ff bellen en vragen of je niet eerder mag komen. Ze zijn er toch om je te helpen?
Nou met onze zoon kreeg we een termijn echo met 6 weken ik wist toen niet beter dat je gewoon een kindje moest zien! Maar we zagen helemaal niks en het was nog veel te vroeg. Nou krijg je maar 1 termijn echo en ik zei die wil ik dan rond de 9 weken hebben dan weet ik zeker dat alles goed zit! En bij me zoontje ging we met 13 weken naar de VK om hartje te horen maar die kon ze niet vinden vandaar dat ik toen een echo kreeg maar normaal gesproken krijg je die niet zo gauw. En nu denk ik ach misschien moet ik me eigen niet zo druk maken ik wil die verloskundige eigelijk niet zovaak lastig vallen. Nog 7 dagen wachten dan zullen we het zien! Heb jij het hartje al gehoord? Is dit je eerste kindje?
Die verloskundige worden betaald om jouw te helpen vergeet dat even niet. Ik heb vorige week het hartje horen kloppen en dat magische gevoel van tederheid en liefde is geweldig. Je hoorde het hartje kloppen en dan hoorde je een ruis en dat betekende dat het zich draaide. druk mensje zei de vk. Het is ons eerste kindje. Ik moest ook heel erg lachen bij mijn vriend. Voorheen had hij zoiets van die kinderkamer komt wel en die kinderwagen zoeken we wel een keertje. Toen hij het hartje gehoord had ging het zo snel bji hem. De kinderkamer die tot toen nog diende als logeerkamer is tot ground zero verklaard. het behang moest eraf er werd per direct behang gekocht en van die leuke dingetjes voor op de muren. de kinderkamer daar zijn we het zo goed als over eens en de kinderwagen daar kreeg ik mijn zin over. Even voor de duidelijkheid dit verhaal is binnen 48 na het horen van het hartje gebeurd. Hij voelt zich nu echt papa en van de week zei hij voor het eerst mijn kindje ipv. het kindje of de baby.
jah ik ken het die van mijn had voor de echo er niet echt een goed gevoel over! Hij dacht dat het mis was. Maar toen die het kleine mensje weer eens zag was die helemaal gelukkig! leuk hoor die papa's
Ja dat wel! Maar opzich heb ik wel veel aan hem en doet die super veel voor me Ik krijg in bed altijd last van me benen maar hij gaat ze helemaal masseren enzo en kruik pakken voor me super lief allemaal... ik zou hem daarmee niet kunnen missen hoor! Me steun en toeverlaat nu ook met een zoon van 16 maanden is het toch anders zwanger zijn dan ons eertse kindje.
Mijn vriend is ook lief voor me dat wel, maar dat masseren heeft hij nog niet ontdekt. En het is ons eerste kindje dus geen zorg over een ander kindje. dat zal het verschil wel zijn. Ik vertel wel eens hoe ik me voel enzo en daar weet hij eigenlijk geen antwoord op en dan zegt hij vaak dat zal wel zo moeten. hij is wel een type wat metteen achter de pc duikt en het gaat opzoeken en uitpluizen. zo is hij dan wel weer.
hoi ik heb vandaag voor het eerst de angelsound geprobeerd! en ik hoorde heel zacht een hartje kloppen rechts onderi waar hoorde jullie het meest zo an 3 maand xxx
Ik weet wel op welke plekken mijn hartslag te vinden is maar daar heb ik niet zoveel aan! Die kleine kan eigelijk door je hele baarmoeder heen zwemmen dus ik ga er niet vanuit dat die meestal op 1 plek te vinden is. Met mijn eertse had ik de angelsound met 20 weken gekocht en toen was die zo te vinden zonder problemen! Maar nu moeten we nog even geduld hebben. Ja kan het ook opnemen met de angelsound wel super leuk om eens te doen!
Ik weet wel op welke plekken mijn hartslag te vinden is maar daar heb ik niet zoveel aan! Die kleine kan eigelijk door je hele baarmoeder heen zwemmen dus ik ga er niet vanuit dat die meestal op 1 plek te vinden is. Met mijn eertse had ik de angelsound met 20 weken gekocht en toen was die zo te vinden zonder problemen! Maar nu moeten we nog even geduld hebben. Ja kan het ook opnemen met de angelsound wel super leuk om eens te doen!