hoi hoi. Ben sinds april 2005 gestopt met de pil en zit sinds maart 2006 aan de hormonen.. eerst clomid, toen puregon en nu menopur.. had vorige week maandag twee eitjes van ongeveer 2 cm. heb maandag pregnyl gezet en zit nu dus op het wachtbankje met de volgende symptomen. - gevoelige borsten ( al sinds de pregnyl spuit) - rare krampjes in mijn onderbuik ( soms ook spierpijn gevoel) - last van mijn darmen ( winderig en vandaag al 4x naar de wc geweest) - af en toe een vlaag van brandend maagzuur ( had hier tijdens de menopur heel erg last van) - begon in de auto zowat te huilen bij een mooi nummer Begint er zomaar op te lijken, maar ik weet dat je lichaam je heel erg voor de gek kan houden dus probeer niet te veel te hopen. Ga 2 mei testen.. herkend iemand deze symptomen? Liefs kaatje
Hoi Dit kan helaas nog van de pregnyl zijn. Zo voelde ik me ook in de week na de pregnyl. Vergeet niet dat je pure zwangerschapshormonen in je krijgt gespoten. Ik ga voor je duimen hoor!
ja ik weet het daarom probeer ik niet te veel te hopen. heb een paar maanden terug ook pregnyl gehad maar had toen dus niet die krampjes en steekjes in mijn buik + last van mijn darmen..voelt dus gewoon heel anders... we blijven dus nog maar even "geduldig" wachten liefs kaatje