Daar ben ik toch benieuwd naar. In de bijsluiter staat tussen de 5 en de 20 dagen, maar ik krijg pas na 7 dagen mn eerste echo. Hoelang duurde het bij jullie voor je klaar was voor punctie? En hoe beviel de gonal f? Veel last gehad of viel het mee?
Hi! Zal verschillen per behandeling. Ik begin op dag 3 tot de dag dat ik ovitrelle moet spuiten. Dus zo een 10 a 11 dagen. De eerste ronde iui had ik overal last van. Buikpijn en opgezette borsten. Deze ronde nergens last van. Soms een blauwe plek van het spuiten! Ga jij er mee beginnen en hoeveel spuit je? Ik 62.5ie.
Hoi Bubblez, Ik ben ook vanaf dag 3 begonnen met het spuiten met gonal f en heb ongeveer 8 tot 10 dagen door moeten spuiten. Toen de ovitrelle en 2 dagen erna de punctie waar je ongeveer 10 a 15 minuten mee bezig bent. Ik had 19 eitjes waarvan er 1 is terug geplaatst en 7 in de vriezer. 3 dagen erna had ik de terugplaatsing en ben daarvan zwanger geraakt gelijk bij ronde 1. Dus dat was echt een gat in de lucht springen. De echo krijg je na 7 dagen omdat ze willen kijken of de gonal f wel aanslaat. Erna kunnen ze zien hoelang je ongeveer nog moet doorspuiten of als het niet aanslaat je een ander hormoon kunnen geven. De gonal f beviel me wel....had nergens last van. Ik wens je veel succes!
Ik soms 10/11/12 .. Echo dag 8. Geen last vergeleken met deca maar op t laatste wel van m'n buik natuurlijk
Wij doen icsi. Dus dat is net anders als bij jullie. (Meiden die iui deden zeg maar. De rest weet ik niet) Ik ben 3 augustus begonnen met lucrin om alles stil te krijgen. Dat was afgelopen donderdag het geval en sindsdien spuit ik gonal f erbij. Ik heb 20 augustus de eerst follikel meting. En dan om de 2 a 3 dagen. 35 uur voor punctie pregnyl. Ik ben meer benieuwd voor mezelf, hoe lang ik ongeveer 2 prikken moet zetten haha. Niet dat ik het prikken zo erg vind. Maar de bijwerkingen maken mij geen leuker mens haha Oh en ik spuit 150 ie per dag..
Ik heb de vorige ronde 11 dagen gespoten, voor 12 follikels. Nu gaat het wel langer worden, maar ben ook over gestapt naar Menopur. Succes met spuiten!
Dankje meiden! Dan ga ik uit van 12 a 14 dagen. Ik schrok een beetje door de bijsluiter haha. Spuiten gaat gelukkig goed, 2 per dag. Is te doen. Merk wel dat mijn buik flink aan de slag is nu.. voelde mn ei altijd al enorm dus zal nu wel erger worden ben ik bang..
Is bij iedereen anders. De eerste ronde heb ik 5 weken gespoten omdat het niet aansloeg. De tweede ronde heb ik 3 weken gespoten en had ik daarna ineens overstimulatie en de derde ronde had ik al na 9 dagen overstimulatie. Ze willen een vroege echo inderdaad doen om te kijken of de gonal f aanslaat en of je geen overstimulatie hebt omdat dat heel gevaarlijk kan zijn! Geen een ronde en lijf is hetzelfde. Het is elke keer maar weer afwachten... Succes!
Ook ik ga niet voor ivf maar voor iui. Eerst reageerde ik niet op gonal F maar inmiddels in ronde 4 en deze ronde gestart op 125 dat blijkt goede dosering te zijn voor mij heb vanaf dag 3 tot 16 gespoten. Succes! Harlene ik zie dat we blaar 5 dagen schelen in wachten nu. Spannend, wel veel miljoenen zaadjes lees ik in je onderschrift. Wij moeten het met 3,8 miljoen doen deze iui