Opnieuw bloeden maar...

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Kaala, 31 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    7 weken geleden bevallen, 3 weken geleden gestopt met vloeien. Nu werd ik 2 dagen geleden wakker met wat menstruatiekrampjes, ik ging naar het toilet en ja hoor: wat bloed. Hoera dacht ik, weer fijn ongesteld!! Maar..het is wel extreem veel bloed..En heel af en toe komt er een stukje mee dat wat slijmerig is (sorry voor details)..Dus vraag ik me af of dit wel normaal kan zijn?! Ik heb voor de rest geen symptomen die te maken hebben met een achtergebleven placenta restje..Het stinkt niet, geen pijn bij het plassen of wat dan ook...En als je een placentarestje hebt BLIJF je toch bloeden en niet dat je stopt met bloeden en dan 3 weken later plots weer? Of is de wond soms open gegaan of is het inderdaad ongesteldheid maar gewoon wat heftiger? Heb heel af en toe menstruatiepijntjes en verder niets (behalve dat bloed dan natuurlijk) ik moet maandag voor mijn check-up dus dan weet ik meer, vandaar dat ze me ook niet eerder wilden helpen omdat het ze wel erg sterk lijkt dat er na 3 weken niets kwam qua bloed en nu wel, leek hen dat erg sterk dat het nu nog een placentastukje kon zijn..

Ik vraag me dus af wat dat geslijm kan zijn...Het *lijkt* op een stukje darm..Zoiets..Maar je kunt je darm toch niet zomaar uitplassen, en al kon je dat, dan toch niet zeker zonder pijn?! Het bloeden is voor mijn gevoel echt heel heftig..Geen grote stolsels ofzo, maar wel kleintjes en ik moet me om de 4 uur verschonen (hoewel ik in de nacht, 8 uur gemiddeld, me niet verschoon en niet doorlek)

Nu ben ik dus weer lekker doemscenario's aan het bedenken dat ik doodbloed of een operatie moet om welke rede dan ook en dan mijn nieuwe, geweldige (NIET SARCASTISCH!!) baan verlies :(

2. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Kan zijn dat het gewoon je menstruatie is hoor. De eerste menstruatie's na een bevalling zijn vaak veel heftiger dan voor je zwangerschap.
    Zou het een paar dagen aankijken en anders contact opnemen met je huisarts....

3. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik moet dus maandag voor die check-up dus dan word er al naar gekeken natuurlijk..

Ik las juist altijd dat je de 1e paar keren juist bijna geen bloedverlies hebt..

4. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Is gewoon je menstruatie.

De kan heviger terug komen als hij was. Vooral niet vergelijken met voor je zwangerschap.

5. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    En de..uhm..Stukjes die af en toe meekomen?

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.555
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Die stukjes dat zijn gewoon stukjes van je opgebouwde baarmoederslijmvlies. Bij mij zijn de eerste ongesteldheden ook veel heftiger geweest dan normaal.

7. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.740
    1.061
    113

Hier hetzelfde.. Na een paar maanden was het weer als vanouds maar de eerste paar keren waren :$

Deel Deze Pagina