truffelmayo en zeeuws spek???

Discussie in 'Gezondheid' gestart door koter, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koter

koter Bekend lid

19 mrt 2011
    686
    4
    18
    Hallo dames,

Lastig hoor, wat mag je nu wel en wat mag je niet eten... heb wel een website met alle info maar sommige dingen blijven toch heel specifiek..
    morgen gaan we heerlijk lunchen, fijn dat de kaart al op internet staat. ik wil voor dit gaan:
    Maaltijdsalade met Hollandse sla, geroosterde kipfilet, Zeeuws spek, oude Reypenaer kaas, vers gekookt henne-ei, brood croutons en truffelmayonaise

Die kaas is oude kaas dus dat kan gewoon, maar truffelmayonaise en zeeuws spek, mag ik dat???
    Alvast weer bedankt voor jullie reacties!

2. Trees

Trees Niet meer actief

Ik kan enkele reden bedenken waarom niet. Het is geen rauw vlees, geen vacuumverpakte vis en rauwmelkse zachte kaas vind je in Nederland bijna niet!

Oftewel eetsmakelijk ;)!

3. koter

koter Bekend lid

19 mrt 2011
    686
    4
    18
    ok , dank je wel voor je snelle reactie!:)

4. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Off topic: je bent weer zwanger, wat geweldig, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!! Kan je er een beetje van genieten? Wat wel leuk is, we hebben ons eerste kindje (ik na 2 miskramen) tegelijk gekregen, juni 2010, en nu gaan we bijna weer gelijk op :D.

5. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Het kan zijn dat die mayonaise vers is en dus gemaakt met rauw ei, daar zou ik naar informeren. Maar spek is geen probleem :)

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Inderdaad als de mayonaise echt huisgemaakt is zou ik die ook weglaten.

7. koter

koter Bekend lid

19 mrt 2011
    686
    4
    18
    ik vraag het na, dank je allemaal!!!
    en straks heerlijk lunchen ;)

8. Trees

Trees Niet meer actief

Jij ook gefeliciteerd! Lang leve de zomerbaby's :D. Wat ontzettend toevallig!

Deel Deze Pagina