Hallo dames, Lastig hoor, wat mag je nu wel en wat mag je niet eten... heb wel een website met alle info maar sommige dingen blijven toch heel specifiek.. morgen gaan we heerlijk lunchen, fijn dat de kaart al op internet staat. ik wil voor dit gaan: Maaltijdsalade met Hollandse sla, geroosterde kipfilet, Zeeuws spek, oude Reypenaer kaas, vers gekookt henne-ei, brood croutons en truffelmayonaise Die kaas is oude kaas dus dat kan gewoon, maar truffelmayonaise en zeeuws spek, mag ik dat??? Alvast weer bedankt voor jullie reacties!
Ik kan enkele reden bedenken waarom niet. Het is geen rauw vlees, geen vacuumverpakte vis en rauwmelkse zachte kaas vind je in Nederland bijna niet! Oftewel eetsmakelijk !
Off topic: je bent weer zwanger, wat geweldig, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!! Kan je er een beetje van genieten? Wat wel leuk is, we hebben ons eerste kindje (ik na 2 miskramen) tegelijk gekregen, juni 2010, en nu gaan we bijna weer gelijk op .
Het kan zijn dat die mayonaise vers is en dus gemaakt met rauw ei, daar zou ik naar informeren. Maar spek is geen probleem