De laatste loodjes zijn aangebroken. En de afgelopen weken zweet ik zo enorm tijdens het slapen. Pyama in de nacht al helemaal doorweekt. En in de ochtend met uit bed gaan stinken. Heb al geprobeerd naakt te slapen, dunner dekbed etc. Ik neem aan dat dit wellicht gewoon bij de laatste loodjes hoort. Maar het is zo vervelend. Iemand nog tips om het wat minder te maken?
Ja hoort erbij! En ik lig ook nog op zon plastic molton. Ik slaap wel bloot inderdaad dat scheelt , en heb t raam open
Tegen de geur helpt baking poeder onder je oksels poederen. Verder is het hormonaal. In de tijd na de bevalling was het hier nog veel erger altijd
De baking poeder ga ik vanavond meteen proberen! Dankjewel! Voel mij echt een holbewoner naast mijn vriend op dit moment. Snurkend, stinkend en omdraaien in bed gaat ook nog eens met grof geweld.
Haha ja dat dacht ik al! Ben het gisteren vergeten maar probeer het vanavond! Heb zo een oranje doos, ben de naam even vergeten. Iets met Hammer geloof ik.
Ik heb er tijdens de zwangerschappen ( normaal) niet zo’n last van. Maar wel na de bevalling. Vreselijk!