Lig ik heerlijk in mijn bed met mijn dochter... Zie ik ineens een spin voor mijn neus over de deken lopen en laat ik spinnen nou net vies vinden!!! En er stiekem ook bang voor zijn!!!
Ach gadver...dit had ik nou net niet moeten lezen...blijf nog maar ff op denk ik! Wat heb je met hem gedaan?
Ow bah... Ben idd ook wel benieuwd wat je ermee gedaan hebt! En of je weer lekker in je bed ligt zonder spin! Hihi
Via telefoon intercom mijn man gebeld haha Hij heeft de spin vermoord haha!! Eerder ben ik niet rustig, zou bijna gillen maar bedacht ineens dat mijn dochter bij mij ligt te slapen haha Lig nu weer in mijn bed, de kat erbij ivm eventuele tweede spin
Ahhh spinnen, niets viezers en enger dan dat. Ik ben echt panisch als ik een grote spin zie. En manlief komt dan op het gemakkie met een glas en een papiertje de spinvangen en buiten zetten. De schat, maar ik had toch liever dat ie hem dood maakte.
Yeah! Sorry maar ik ga echt niet slapen als ik weet dat dat beest nog leeft! En anyway.. anders had de kat hem vermoord!
ik lag vanacht lekker in bed voel ik opeens 4 kattepootjes en nagels in mijn rug ! auw ! waarschijnlijk een mug hahaha
hihi dat heb ik weleens met vliegen.. ben in staat om ze aan te wijzen voor de poes van "kijk! vlieg!" iets groter dan een vlieg vangen lukt dr niet.. maar regelmatig loopt ze rond met een bolle wang waaruit dan BZZZZZZZZ klinkt. ziet er heel grappig uit.. wangetje beweegt dan ook en poes zit gewoon relaxt op het terras te zitten alsof er echt niets aan de hand is. (ook hommels en bijen enzo.. dus beetje eng vind ik het wel als ik niet weet wat er in dat bekkie zit)
IEUWL!! Hier van de week ook zo'n ranzige (kleine) dikke bosspin.. Mn kussen lag langs t bed, dus ik pak die op en gooi m op bed.. Komt er zo'n vieze dikke zwarte engerd onder vandaan gekropen. Vriend-lief dacht dat ik afgeslagen werd haha.. Maar hij heeft m wel opgeruimd. 's Avonds heb ik toch wel echt door vriend alle kussens en het deken uit laten kloppen voor ik uberhoupt de kamer op kwam hihi..
'Arm biestje peuzeld vliegjes op' JA MAAR VERDOMME NIET IN BED!!! hahaha, nee een keer liep er een op mijn bed ik gilde zo hard dat ik bijna flauw viel.. Toch hoorde niemand mij, en ik sliep weken lang in de hoes van mijn dekbed haha.. In een hoekje verstopt okay, maar niet in de plekken waar ge-relax-t moet worden hihi.. lief van hubby dat'ie em kaput heeft gemaakt Wij hebben ook 't hondje naar ons bed in case of emergency
Ieekkkkkksssssss, ik ben panisch voor spinnen. Gisteravond hing er een kruisspin bij ons aan de lijn die gespannen is door de tuin Manlief heeft hem dood gemaakt.......vandaag dagje uit geweest, komen thuis......ziet hubbie een kleine kruisspin aan een draadje hangen aan het plafond....was er waarschijnlijk al 2x onder door gelopen maar niet gezien toen Gelukkig hing hij nog net hoog genoeg anders had ik hem op mijn hoofd gehad......brrrrrrrrrrr, had dan denk ik ter plekke flauw gevallen
Nog geen engerd weer gezien godzijdank!! Hij was niet groot maar schrok er wel van... Hebben vaak in de woonkamer van die dikke zwarte zo groot als 2 muntstuk ofzo.... die vangt Lilly de poes meestal haha