Kan schimmelinfectie duiden op zwangerschap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Debbje, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbje

Debbje Lid

21 okt 2010
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nooit last van gehad. Heb er nu de symptonen van en ben een week voor nod.

Kan dit een zwangerschap aanduiden? Heb hier wel een oud topic over gelezen maar weet niet of ze nou zwanger was of niet.

Iemand ervaring/info?

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Nou nee niet echt. Ik geloof dat de kans tijdens de zwangerschap ietwat hoger is, maar het is geen symptoom. Sowieso als je een week voor je nod bent is het nog te vroeg om daar echt iets van te merken, zeker iets dat moet ontwikkelen zoals een schimmelinfectie.

3. Debbje

Debbje Lid

21 okt 2010
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je snelle antwoord!

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Het is inderdaad geen teken van een zwangerschap. Tijdens een zwangerschap ben je er wel vatbaarder voor, maar dat wil niet zeggen dat je er ook werkelijk last van krijgt. Hier nooit gehad, hoor. En zeker niet voor je NOD. Dus dat kun je helaas niet aan elkaar koppelen. Succes!

5. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij was het toevallig hetgene waardoor ik ging testen en bleek inderdaad zwanger te zijn ongeveer 5/6 weken toen .Maar ik ben het helemaal eens met de dames hierboven er zijn ook zoveel andere factoren waardoor je er ineens last van kunt krijgen...

6. Cheiba010

Cheiba010 Lid

11 feb 2012
    88
    0
    0
    Rotterdam
    Heyhey

Ik denk het niet hoor.
    Schimmelinfectie komt vaak voor net voor de of tijdens de menstruatie.
    Ook als je het teveel met lactacyt en of andere zeep wast.
    Er zijn meerdere factoren waardoor wij jammer genoeg zo'n schimmelinfectie kunnen krijgen. Maaaar het klopt inderdaad dat wij zwangere vrouwen (ik heb er op dit moment ook last van :x) meer kans hebben omdat onze hormonen natuurlijk schommelen.

Maar je kan wellicht testen als je overtijd bent wie weet!

Succes x

7. vogel92

vogel92 Lid

25 apr 2012
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had er wel gelijk een toen ik zwanger was van de oudste. rond 4,5 week, best snel dus.

8. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Ik had dat ook met 4 weken

9. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Het lastige is wel dat je een schimmel infectie van werkelijk alles kan krijgen, met spiraal en pil dus door de hormonen ben je vatbaarder het kan zo zijn maar je weet nooit!

Deel Deze Pagina