Hallo allemaal, Even een vraagje: hoe pakken jullie het vanavond aan? Wij gaan altijd met de vrienden weg met oud en nieuw en dan vloeit de alcohol meestal rijkelijk Als ik geen alcohol drink vanavond dan valt dit gegarandeerd op en krijg ik opmerkingen als "ben je ziek of zo?" naar mijn hoofd geslingerd We willen het, nu het nog zo pril is, nog niet wereldkundig maken dat ik zwanger ben. Nu heb ik al bedacht om een blaasontsteking te faken (heb ik meteen een excuus voor de vele toiletbezoekjes ) Was even benieuwd of er meerdere dames in hetzelfde schuitje zitten en hoe jullie dit gaan doen.. Groetjes!
Daar zijn verschillende smoesjes voor... zeggen dat je antibiotica slikt en even rustig aan moet doen, zeggen dat je je gewoon niet zo goed voelt, BOB'en enz. Succes vanavond Ik ga de deur helemaal niet uit... maar goed ik ben de 8 maand al even voorbij
ik blijf ook lekker veilig thuis en ik ben al bijna 38wk ik zou idd gewoon zeggen dat je aan de atibiotica ofzo bent en daardoor niet drinkt, al kan een paar slokje sgeen kwaad ik had een miskraam gehad en dus geen idee dat ik meteen weer zwanger ben geworden, ons kindje is in zijn 1ste weken goed dronken geweest, vond het wel raar dat ik na 1 flesje bacardi briser al drionken was, maar achteraf wisten we dus waarom maar ee paar slokjes kan echt geen kwaad hoor
Hoi! Ik heb direct vanaf dag één gebruikt dat ik een keer zo belachelijk dronken ben geweest dat ik de drank echt even heb afgezworen. Bij mij keek niemand daar van op aangezien er inderdaad wat dronken avonden waren.. maar goed, weet niet hoe dat bij jou zit?! Heb laatst ook een avond gehad en daar had men het niet eens in de gaten gehad dat ik niet had gedronken.. Dus misschien moet je het ook niet groter maken! Veel plezier!
Gewoon proberen er geen aandacht op te vestigen en niet drinken! Wees de BOB, zeg dat je morgen veel dingen moet doen, aan de lijn?, hoofdpijn, vroeg afgesproken om naar familie te gaan, in staking omdat je het duur vindt, vraag de barman een alcohol vrije cocktail zodat het lijkt of je aan de drank zit. Op een gegeven moment is iedereen dronken en letten ze niet meer of jij al dan niet drinkt! Veel plezier!
Wij zitten samen.. We gaan gourmetten.. Frisje erbij.. Vroeg op bed.. 22.30/23 uur denk ik wel.. morgen beide weer vroeg op.. rond 6 uur.. peter voor de koeien ik voor de cliënten..
Wij moeten allebei werken en daar word geen alcohol gedronken ... We hebben beiden nachtdienst, dus we zien elkaar gelukkig wel ( zelfde bedrijf) Maar snap dat het lastig voor je is. Je kan zeggen dat je antibiotica slikt ofzo ..
ik heb het al verteld dus hoef geen smoesjes te verzinnen..wordt alleen niet zo laat voor mij moet morgen weer aan het werk helaas..
ik heb lekker een fles alcoholvrije wijn gekocht die ik lekker soldaat ga maken vanavond... voor jou... ja als je het nog niet wilt vertellen, dan zul je idd een smoes moeten verzinnen...
hier weten ze het ook allemaal al even ga aan de kiddibul! geen idee of het lekker is maar zien we dan wel weer
Ik was verleden jaar de Bob en zei dat ik zo vreselijk veel gedronken had met de kerst dat ik er nog hoofdpijn van had
Ik ben alleen thuis met mn kleine meid vanavond dus ik zal wel slapen strax haha ben kapot elke dag dus.. maja zijn ook laatste loodjes Toen ik net zwanger was, was t geen probleem om het geheim te houden aangezien ik niet samen hoefde te zijn met mensen die wel dronken gingen worden. tegen de tijd dat t wel gebeurde was ik al bijna 4 maanden! Dus dan kan je praten Maar dr zullen vast smoesjes zat zijn!
Hi hoi... Grappig dat je deze topic aansnijd. Zit in het zelfde schuitje. Gisteren middag mijn derde test gedaan. Etos testen hadden twee dagen hele lichte streepjes. Gisteren de digitale clear bleu test en ja het is echt zo. Ben zwanger van ons tweede kindje. In een keer raak! pffff dat had ik totaal niet verwacht, heb ook helemaal geen kwaaltjes. Kan het nog niet geloven en moet heel erg weer (hebben al een kleine van 15 mnd rondlopen) wennen aan alle wel en niet eten drinken dingen... Gisteren in ieder geval wel wijn laten inschenken en deze op slinkse wijze vervangen door druivensap of aan mijn man gegeven. Volgens mij heeft niemand wat door gehad. :0)
Wij zijn naar vrienden geweest die in de buurt wonen en wij drinken normaal gesproken alletwee wel wat. Zeker champagne met oud en nieuw. Nu kon dat dus niet. In eerste instantie aan de thee gezeten onder het mom dat ik de BOB was. Dat was al niet zo geloofwaardig want met de taxi naar huis kost een paar euro.... Toen kwam de champie en toen zei ik: doe mij maar een half glaasje. Zegt een vriend ineens: ben je zwanger of zo Zonder enige twijfel zei ik: nee maar ik heb medicijnen waarmee je echt niet mag drinken en rijden. En dat is niet eens gelogen hahaha. Ik ben benieuwd of ze er ingetrapt zijn. Gelukkig was ik niet de enige die geen alcohol dronk.
En, hoe heb je het opgelost? Ik heb nieuwjaar gevierd met de buren die het ook niet weten. Ik had gewoon de hele avond een glas wijn voor me staan. Ze hebben niet eens gemerkt dat ik er niet van dronk! Hoop dat je het goed op hebt kunnen lossen Groetjes Suzie
Heb inderdaad toch maar het blaasontsteking en antibiotica smoesje gebruikt. Niemand die het door had! Zat waarschijnlijk ook meer "tussen de oren". Zo van: volgens mij straal ik aan alle kanten uit dat ik zwanger ben!
Ik had de mazzel dat ik ontzettend verkouden ben, daarnaast heb ik een suikerspiegel die vaak te laag is. Dus gewoon tegen iedereen gezegd dat ik eindelijk mijn suikerspiegel op peil heb en daarom geen alcohol wilde drinken! Nog zo'n toeval, ben gestopt met roken, hahahaha! Mijn zus had em trouwens direct door. Ik vertelde het haar en ze zei direct, ik wist het wel!
Ik heb vreselijk gelachen op het nieuwjaarsfeestje waar ik was trouwens. Traditioneel neemt iedereen z'n eigen champagne mee, en mijn zusje en ik hadden Jip en Janneke bubbelsap mee. Zusje drinkt sowieso niet, en ik had verteld dat ik na een najaarstournee met mijn band weer even genoeg van de alcohol had. Dat doe ik vaker, tijdelijk stoppen met drinken, dus daar kijkt niemand raar van op. Dus, zusje en ik lekker aan het bubbelsap, en toen naar buiten voor vuurwerk. Komen we even later terug, vraagt een jongen die ook op het feestje was waar we toch die heerlijke champagne hadden gehaald. Hij had nog nooit zulke lekkere champagne gehad. In eerste instantie wilde hij niet eens geloven dat er geen alcohol in zat, maar toen we hem het etiket voorlazen, moest hij toegeven dat appelsap met bubbeltjes eigenlijk nog lekkerder is dan champagne. Belle, alcoholvrij het nieuwe jaar in.
Hi meiden, Wij zijn gewoon alle vrienden ontvlucht! We zijn heerlijk een midweek wezen chillen in het buitenland! Lekker met z'n 2en, de hond èn kinderchampagne natuurlijk! Mijn lief deed gezellig met me mee! Ik had voor oud&nw nog wel een oudejaarsborrel, daar heb ik een heel verhaal opgehangen over oorontsteking en antibiotica! Werkte perfect! x Lisszy