Zeg meiden/vrouwen. Maandag weet ik hoe lang ik zwanger ben. Dat zal wel zo''n 5 a 6 weken zijn. Nog heel pril dus. Echter voel ik duidelijk verandering in mijn lichaam. Mijn darmen doen weer hun best. Maar het voelt alsof mijn onderbuik zwaarder wordt. Er staat spanning op laat maar zeggen. Zal ik nu al last van banden pijn kunnen krijgen? Natuurlijk ben ik pas 5 maanden geleden bevallen van onze zoon middels een keizersnede, dus ook door het laatstgenoemde ben ik natuurlijk nieuwsgierig, hoe het voelt omdat er lidteken weefsel zit. Dat zal ook wel meer kunnen gaan trekken. Hoe voelde jullie dat: Dames die een of meerdere KS-en hebben gehad? En ik zit eraan te denken de 2e ook middels een KS te laten komen, mits de gyn dat toe laat. Ik ontsluit slecht of eigenlijk NIET. Misschien is dat nu anders maar mijn intuitie zegt mij dat het weer een KS zal worden.
bandenpijn kan best al vroeg hoor. had het bij mijn eerste ook heel vroeg zelf zo erg dat ik lag te creperen o de grond. en moest overgeven ervan haast. en zoals je al zegt kan idd miss je litteken ook wel wat gaan trekken die is toch nog niet zo oud dan. en niet echt flexibel. heb hier gen ervaring mee maar klinkt wel logisch.
hoi ook ik had vanaf de eerste 6 weken af al bandenpijn. ben nu bijna 17 weken maar er gaat geen dag voorbij. ik heb het voornamelijk als ik moet niezen of opsta van de bank enzo. mijn vk zegt dat er niets aan te doen is en dat het ook niet erg is. dit is wel mijn eerste zwangerschap groetjes