Positieve ovu-test na ei?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by loekie1981, Dec 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. loekie1981

loekie1981 Bekend lid

Sep 1, 2008
    578
    0
    0
    Office team manager logistiek
    t westen van brabant
    Hi dames,

Stom, maar zelfs na 2,5jaar blijft t gissen met de cyclussen

Deze maand weer zo'n rare:
    Op maandag eindelijk (dag 17) een smiley en dus geklust, dinsdag niet dus dacht dat mn eisprong geweest was, maar mn temp was niet omhoog en woensdag en donderdag wel weer smileys, helaas niet kunnen klussen. Zou je denken dat de eisprong donderdag is geweest, dacht m ook te voelen.
    Fertility friend gaf toch de eisprong op woensdag, omdat mn temp 0,1 graad omhoog was gegaan donderdagochtend.
    Zou het kunnen dat ik 'm dan toch eerder dan donderdag heb gehad? Dacht eigenlijk dat je na je ei geen positieve ovu-test kon hebben....

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Loekie1981,

het zou kunnen dat je hem woensdag al hebt gehad, zeker omdat je m dacht te voelen en qua test en temp. Ik denk dus dat jullie iets te vroeg hebben geklust. Maar niet wanhopen hoor, want de ovutesten zijn niet altijd helemaal betrouwbaar.

Groetjes Brigitte

3. loekie1981

loekie1981 Bekend lid

Sep 1, 2008
    578
    0
    0
    Office team manager logistiek
    t westen van brabant
    Hi Brigitte,

Dank nog voor je antwoord...
    Ik wil even kwijt dat ik vandaag positief getest heb, en dus zwanger ben!

Mijn theorie: Maandag posi ovu-test en geklust, ook de dagen er voor flink..
    Dinsdag niet meer, waarom woensdag en donderdag weer wel een posi ovu-test, vind ik een raadsel.. Maar vrijdagsnachts hebben we ook gevreeen, en toen heb ik wat bloed verloren.

Zou het dan mss zijn dat maandagavond mn ei is geweest, en dat van vrijdag innestelbloed?

Nu is het allemaal nog heel pril en bewust dat er nog vanalles kan gebeuren.. maar ben stiekem toch wel errug blij!

Share This Page