Pijn in borsten weg?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Elsbeth82, Jan 26, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elsbeth82

Elsbeth82 Actief lid

Dec 1, 2013
    116
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Gisteren had ik een pos test, super blij!!! Had ook al sterk het vermoeden door oprispingen en pijnlijke, gespannen borsten. Voordat ik ongesteld wordt, neem het gevoel van gespannen borsten vaak af en nu was het juist meer. Gisteravond voelde het alsof min borsten ontplofden, waren bol en pijnlijk. Vanochtend zijn ze nog wel iets pijnlijk maar slapjes zeg maar..
    Een aantal maanden geleden had ik een ma, toen werden voor de echo mijn borsten ook slapper en minder pijnlijk.
    Wat zijn jullie ervaringen, hoop dat iemand met gerust kan stellen?? Help!

2. limbootje26

limbootje26 Actief lid

Oct 3, 2012
    270
    0
    0
    heerlen limburg
    ik heb hetzelfde... ik heb nog geen echo gehad dus kan je nog niet gerust stellen maar ik heb laatst een soort gelijk topic geopend en daar werd me gezegt dat de symptomen niets zeggen, ze gaan af en aan...

vorige week ontplofte mn boobies zowat nu zijn ze vrij soepel maar sinds een dag of 3 wel weer afentoe steekjes erin...
    probeer je niet te druk te maken... is moeilijk ik weet er alles van... maar positief blijven denken..
    gefeliciteerd :)

3. Elsbeth82

Elsbeth82 Actief lid

Dec 1, 2013
    116
    3
    18
    NULL
    NULL
    Thanks!
    Doe mijn best om pos. te blijven :)

4. Elsbeth82

Elsbeth82 Actief lid

Dec 1, 2013
    116
    3
    18
    NULL
    NULL
    Iemand anders nog ideeen?

5. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

Jan 16, 2014
    4,685
    0
    36
    Ik heb tot eergisteren helemaal geen last gehad van mijn borsten. Ze bleven zacht en had nergens last van. Sinds eergisteren zijn ze ineens pijnlijk en wat harder.

Bij mijn andere cyclussen had ik meteen harde borsten dat bleek toen alleen niks te zijn. Ik denk dat het niet zo veel zegt. Mogelijk is het net als misselijk of krampjes. Het komt het gaat, ene dag wel andere dag niet.

6. winky

winky Bekend lid

May 12, 2013
    665
    0
    0
    Ik had soms dagen erg zere borsten en soms dagen helemaal nergens last van en het is allemaal goed gegaan

7. Elsbeth82

Elsbeth82 Actief lid

Dec 1, 2013
    116
    3
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie ervaringen!
    Blijft spannend die eerste weken! 21/2 echo dus dan weet ik meer!

Share This Page