Negatieve test en toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door NicenChar, 8 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NicenChar

    NicenChar Actief lid

    1 okt 2006
    124
    0
    0
    Goedemorgen,

    Bij wie is het voorgekomen; negatief getest maar uiteindelijk dan toch zwanger..

    Ik heb tot nu toe 2 keer een negatieve test gehad. Mijn laatst uitgevoerde test was afgelopen zondag, ik heb me nu voorgenomen (mocht de ongesteldheid niet doorkomen) zondag weer te testen. Ik heb verder helemaal geen symptonen waaruit ik kan zeggen "ik voel me zwanger", echt helemaal niets. Ik heb een hele lange cyclus maar het wordt u wel heeel erg lang, ben nog niet zo lang overtijd geweest. Voel ook geen ongesteldheidkrampjes of weet ik wat...

    pfff wat een onzekerheid! :rolleyes:

    Veel liefs
     
  2. Niet meer actief

    hoi
    bij mijn 1e zwangerschap testte ik pas positief bij 2 weken overtijd
    dus het zou kunnen
    dat je zwanger bent
    succes meid
    hopelijk is het raak
     
  3. NicenChar

    NicenChar Actief lid

    1 okt 2006
    124
    0
    0
    Ik hoop het zo, helaas is het nu afwachten en wachten is zo vervelend!
     
  4. speeters

    speeters Fanatiek lid

    26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Was je toen ook al 6 weken zwanger of had je een late eisprong?
     
  5. CynthiaB

    CynthiaB Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik ben nu 5 dagen over tijd, maar ik geloof niet in een zwangerschap nu. Ik denk dat ik gewoon niet de cyclus heb die ik dacht dat ik had, omdat dit mijn eerste hormoonvrije cyclus is.

    Ik denk dat ik gewoon nog maar halverwege ben, en dat het nog wel komt, maar wanneer, dat is de vraag. Ik ga in ieder geval voorlopig niet meer testen.

    Ik heb geen zwangerschapssymptomen, maar wel al drie dagen steekjes in de zijkanten van mijn onderbuik. Ik dacht eerst aan eisprong, maar dat duurt geen drie dagen. Dus kortom: onbegrijpelijk weer.
     
  6. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    NicenChar, heel veel succes met de test zondag. Mijn gevoel zegt RAAK! Hoop het voor je!
     
  7. ma21

    ma21 Lid

    8 mei 2007
    52
    0
    0
    hoi,

    Ik heb ook al 2 testen gedaan, en allebei negatief.
    Als ik de volgende week nog niet ong ben dan doe ik nog een test, is die ook negatief dan bel ik toch maar voor de zekerheid de dokter op. Heb normaal wel een regelmatige cuclus.
    Ik heb wel af en toe wat ong krampjes en denk ik, ja het komt eraan. Maar nee hoor nog steeds niks. Word er ook een beetje moe van van al dat wachten maar steeds.

    groetjes, Maaike
     
  8. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    IK heb ook al 2 testen gedaan 1tje paar dagen geleden en 1tje nu ik dacht dat het wel een mooi verjaardags kado zou zijn maar nee helaas negatief mijn laatste ongi was op 24 april ben onregelmatig ik hoop toch nog stiem dat het raak mag zijn maar ik denk het niet cb digitaal gaf NIET ZWANGER aan :(
     
  9. maja82

    maja82 VIP lid

    30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Tja, dat is altijd lastig. Er zijn een heleboel vrouwen die pas positief testen na een lange periode, terwijl ze wel zwanger zijn.
    Het is helemaal lastig als je een onregelmatige cyclus hebt.
    Ik zou om de 4 dagen ofzo testen als je maar niet ongesteld wordt.
    Succes, hoop dat het raak is!
     
  10. Emilie

    Emilie Lid

    5 jun 2007
    33
    0
    0
    Tja..lastig.
    Met 5 dagen overtijd teste ik predictor negatief en vandaag test ik met 9 dagen overtijd een positieve clearblue test en een onduidelijke etos test.

    Dus volgens mij kan negatief testen en zwanger zijn wel. Geen idee welke test ik moet geloven.

    Zouden ze de helft van die testen in de fabriek expres zo onduidelijk maken, zodat er meer gekocht wordt?
    :)

    Maar misschien moet je nog een test doen van een ander merk dan de eerste twee?

    Succes!
     
  11. NicenChar

    NicenChar Actief lid

    1 okt 2006
    124
    0
    0
    Nou bij mij is het dan toch niet raak.
    Blijkelijk wordt mijn cyclus steeds langer en langer, zit nu inmiddels op een cyclus van 51 dagen.

    In ieder geval bedankt voor jullie reacties
     
  12. Bo20

    Bo20 Fanatiek lid

    8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik heb ook hier ergens op het forum gelezen dat er iemand was die nooit een positieve test in handen heeft gehad, maar toch zwanger was! Tja, dat zal misschien bij één op de zovelen gebeuren, maar toch gek. Als je denkt dat het misschien raak is, toch misschien een echo laten maken.. Kan me voorstellen dat je gek wordt van onzekerheid!
     
  13. tearke

    tearke Fanatiek lid

    7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    veel succes in alle geval en laat iets horen
     
  14. NicenChar

    NicenChar Actief lid

    1 okt 2006
    124
    0
    0
    Ik heb voor aanstaande vrijdag een afspraak staan bij de huisarts.

    Bij mijn vriend in de familie lukte het een tante niet om zwanger te raken en zijn andere tante en zijn moeder werden heel moeilijk zwanger. Dit zit in mijn achterhoofd dus ik wil gewoon onderzoek. Hopelijk kan de huisarts ons verder helpen.
     
  15. one of kind

    one of kind VIP lid

    14 feb 2006
    22.139
    276
    83
    toch meis wil dat niks zeggen.
    Bij ons in de familie was het andersom, en wij hebben te horen gekregen dat het helemaal niet zal lukken.
    dus hoop snel dat je goed nieuws hebt.
     
  16. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36

    Meid ik weet natuurlijk niet hoe het precies met je zit maar wilde je ff iets vertellen.

    Je zegt dat het bij jullie helemaal niet zal lukken! ik zou zeggen verlies je moed niet tegen mijn nicht is hier gezegd dat ze absoluut geen kinderen kan krijgen ook niet met die iui ofzo ze was al 6 jaar bezig, en ze is paar maanden terug naar turkije gegaan en wilde het daar nog een keer laten onderzoeken en weetje wat ze nu heeft: EEN VIERLING! dus ik zou zeggen blijf altijd moed houden. Ik wens je heel veel succes
     
  17. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36

    Meid ik weet natuurlijk niet hoe het precies met je zit maar wilde je ff iets vertellen.

    Je zegt dat het bij jullie helemaal niet zal lukken! ik zou zeggen verlies je moed niet. tegen mijn nicht is hier gezegd dat ze absoluut geen kinderen kan krijgen, ook niet met die iui ofzo ze was al 6 jaar bezig, en ze is paar maanden terug naar turkije gegaan, en wilde het daar nog een keer laten onderzoeken. En weetje wat ze nu heeft: EEN VIERLING! dus ik zou zeggen blijf altijd moed houden. Ik wens je heel veel succes
     
  18. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    hey de net zag ik dat het niet was gelukt om een ractie te plaatsen dus heb ik lana een pb gestuurd en nu staat het er twee x :(
     
  19. Bo20

    Bo20 Fanatiek lid

    8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Wow een VIERLING! Pff.. daar heb je je handen écht wel vol aan! Wat een mooi geschenk overigens, als je al zo lang bezig bent. :)
     
  20. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36

    Ja he :D

    Het lijkt me echt wel leuk maar wel erg zwaar. Ik weet nu niet precies hoe ver ze is met haar zwangerschap maar ik hoop dat alle vier de babytjes heel gezond op aarde zullen komen en dat ze lekker mag genieten van haar 4 kinderen :D Ze was al echt een hele tijd bezig 6 jaar ofzo dit is echt een grote beloning voor haar geduld
     

Deel Deze Pagina