Hallo dames, Ik heb een vraag. Ik heb regelmatig last van hartkloppingen. Ik hoor en voel m dan gewoon. Meestal als ik tot rust kom. Wie heeft dit ook of wie weet of dit past bij zwanger zijn. Ik heb het nl. bij mijn eerste 2 niet gehad. Alvast bedankt voor antwoorden. Groetjes Martine
Ik heb er ook last van, maar niet zo vaak. En dit is mijn eerste zwangerschap En heb gelezen, dat je wel hartkloppingen kan krijgen tijdens de zwangerschap, maar volgens mij is daar niks mis mee, zoals ik het gelezen heb, je moet alleen wat rustiger aan doen. Weet ook niet of het allemaal waar is, heb het gelezen in een zwangere vrouwen magazine. Dus de vrouwen die hier ook nog op antwoorden, zeg het gerust als ik het helemaal fout heb, want het stond in een magazine Groetjes Xena
http://www.toddler.nl/content/pages/kal ... hp?week=22 misschien heb je er wat aan groetjes van Ramona
Volgens mij hoort het er allemaal een beetje bij. Ik heb het ook gehad en heb het nu na de bevalling ook nog. Een arts heeft mij ooit verteld dat het met hormoonschommelingen te maken heeft maar of dat waar is? Ik merk dat ik er meer last van heb als ik vermoeider ben en het is natuurlijk sowieso een hele spannende tijd als moeder nu! Mijn huisarts ging er niet zo op in toen ik het vertelde laatst dus zit er maar niet over in. Succes, Marijntje
Hartkloppingen zijn heel normaal, je hart moet ook zo'n anderhalve liter extra bloed rond pompen, dus je hart heeft het een stukje zwaarder. Volgens mij is het ook geen teken dat je het rustiger aan moet doen, het hoort er vaak gewoon bij. Ik heb het wel eens als ik wil gaan slapen, dan hoor ik mijn hart echt heel duidelijk.