Afscheiding of .... (18 weken zwanger).

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door baby90, 3 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Dames even een vraagje..
    Ik had wat buikpijn, beetje menstrustiekramp. Daarna seks gehad, maar mee gestopt omdat 't niet prettig voelde.. Ik ben net naar de wc geweest, even plassen. En toen ik terug naar de slaapkamer liep, liep er ineens wat tussen mijn benen. Het was geen urine, zo rook 't niet iig.. het leek op mijn huid wat wittig, maar wel echt waterig. Ik weet niet zo goed waar 't naar ruikt.. stinkt niet in ieder geval. Op de wc liep 't weer een beetje maar nu niet meer. Zal 't gewoon afscheiding zijn?

2. Miki013

Miki013 Bekend lid

9 feb 2016
    598
    0
    16
    NULL
    NULL
    Even opvangen met een inlegkruisje en laat het door vk onderzoeken. Hoogstwaarschijnlijk is het gewoon afscheiding, die was bij mij ook heel waterig tijdens mij zwangerschap.
    Vruchtwater ruikt heel zoet, en afscheiding heeft nauwelijks geur. Laat het toch voor zekerheid onderzoeken dan stel je jezelf ook meer gerust

3. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik denk ook dat het afscheiding is. Zeker als het maar een paar druppels zijn zou ik me er niet druk om maken. Ik heb het ook in deze zwangerschap, dat ik dagelijks veel witverlies heb, waardoor ik ook jouw twijfels wel begrijp. Soms moet ik me gewoon 2x per dag verschonen.
    Als je je echt zorgen maakt kun je natuurlijk altijd je vk of gyn bellen.

4. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Thanks meiden! Ik denk ook dat 't afscheiding was. Vandaag niets verloren. Wel weer wat menstruatiepijn.. maar ik denk dat ik een blaasontsteking heb dus morgen ochtend even een plasje inleveren bij de huisarts.

Bedankt iig!!:)

Deel Deze Pagina