Hallo, Ik heb even een vraagje, ik sport bij Bodystyling, liggend oefeningen doen in een verwarmde cabine. Kan dit gewoon en moet ik uitkijken met buikspieroefeningen? Na het sporten ga ik normaal in de ozon cabine, dit voor de versteviging van de huid, die is ook verwarmd, zorgt ook voor afvalstoffen verwijdering, maar volgens mij alleen uit de huid. Kan dit sporten, de buik oefeningen en of die ozon kwaad?? Groetjes Chantal
hoi Chantal, sporten kan geen kwaad. Het is juist goed om in de zwangerschap actief te blijven. Luister naar je lichaam, je kunt soms eerder moe zijn, en daar moet je wel aan toegeven. Buikspieroefeningen kun je nog wel even blijven doen. De rechte buikspieren mag je blijven trainen tot 16 weken. De schuine buikspieren zolang je hetzelf prettig vindt. Ik heb nog nooit van een ozoncabine gehoord. Of dit kwaad kan weet ik niet. Bel voor de zekerheid het RIVM: (030) 274 91 11 Laat je even weten wat het antwoord is? Mirjam
Hoi Mirjam, Dank je wel voor je reactie. Ik heb net naar RIVM gebeld, alleen die willen telefonisch geen antwoord geven aan mensen zelf, alleen aan de behandelend arts of verloskundige die het dan weer door meot geven... Helaas ben ik daar dus niets mee opgeschoten... Groetjes Chantal