Hej dames ik ben op 9 april bevallen van onze mooie zoon ( sorry voor de details die gaan komen) Nou ben ik 5 juni weer voor de eerste keer ongesteld geworden dat duurde 4 dagen en gewoon een normale menstruatie toen 4 dagen geen bloeding .Nou toen werd ik smorgens wakker en had ik behoorlijk wat rekbaarslijm met wat roze bloed er tussen dus dacht hmm Miss al een ei beetje vroeg op dag 9 normaal had ik rond dag 23 maar wie weet is het mogelijk nou dat heeft 2 dagen geduurd tot gister en ik word vanmorgen wakker ja hoor gewoon normaal licht bloedverlies helderrood moet ook een tampon gebruiken heb alleen geen krampen. Ik ben bevallen dmv keizersnede dus de kans dat er wat achter is gebleven is nihil. En ik kan geen anticonceptie krijgen dus probeer met ovutesten,tempen,beetje inzicht te krijgen in m'n cyclus om de vruchtbare week geen gemeenschap te hebben en gebruiken condoom. Maar goed aan de pil gaan word m dus niet En m'n temp blijft dus hoog ondanks dat ik menstruatie heb nu maar dat was op 5 juni ook. Maar ik vraag me af is het normaal zo korte cyclus te hebben? M'n temp kaartje klopt niet bij de "regels" dus ik snap het echt niet meer
Hoi, na de bevalling kan 'alles' volgens mij zon beetje, zolang je maar niet blijft bloeden. Grote kans dat het de volgende keer heel anders is.
tja ik ben 4 maanden geleden bevallen en heb ook een cyclus van 14 -18 dagen.. fijn... Alles wat de huisarts eraan kan doen is met hormonen en dat wil ik niet vanwege de bv, dus er zit niks anders op dan ermee leren leven voorlopig!
Cowgirl minipil kan wel he Ik denk dat je lichaam gewoon even in de war is nog... Ik zou iig oppassen met sex nu want een regelmaat is nog ver te zoeken
ja Jolina, de minipil heb ik bij mn vorige zwangerschap geprobeerd, toen had ik gewoon de hele maand nonstop bloedverlies, helaas pindakaas
Nou inmiddels werd mijn cyclus nog maar 5 dagen toen 2 dagen dus heb oestrogenen gekregen nu lijkt goed te gaan maar als m'n cyclus nu korter is dan 21 dagen moet ik wat slikken voor een maand om M'n baarmoederslijmvlies af te "breken" want dat is ook te dik omdat mijn progesteron te hoog was en m'n oestrogenen te laag