pijn!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door suze238, 27 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suze238

suze238 Actief lid

9 mrt 2009
    296
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    spijkenisse
    ik probeer mijn verloskundige te bellen maar vind haar erg moeilijk bereikbaar, heb vannacht wakker gelegen van de krampen/pijnsteken in mijn buik en heb net een klein beetje bloed verloren! help wat kan dit zijn iemand een idee????!!! :(

2. Islah

Islah Niet meer actief

Ik zou er maar haast achter zetten met een dokter/verloskundige bellen, ga desnoods langs bij de huisartspost (als niemand bereikbaar is). Ik herken dit namelijk van mijn vorige bevalling, die helaas uitliep op een vroeggeboorte. Beter een keer teveel bellen of langsgaan, dan te weinig om alle risico's uit te sluiten.

3. suze238

suze238 Actief lid

9 mrt 2009
    296
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    spijkenisse
    ik ben er ook erg bang voor maar ja, mijn verloskundige heeft telefonisch spreekuur maar krijg steeds voicemail heb ik nu maar ingesproken :(

4. Islah

Islah Niet meer actief

Oh wat vervelend zeg! Je moet er echt vroeg bij zijn, als het tenminste hetzelfde is als wat ik had... Als ze onbereikbaar blijft, de huisarts bellen i.v.m een spoedgeval, of naar het ziekenhuis gaan?

Het kan natuurlijk ook een contactbloeding zijn, maar dat weet je zelf het beste of dat zo is of niet.

5. suze238

suze238 Actief lid

9 mrt 2009
    296
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    spijkenisse
    wat is een contactbloeding? ik heb nog nooit bloed verloren tijdens mijn zwangerschap dus daarom vertrouw ik het niet, heb die pijn al een tijdje vooral als ik gewerkt heb maar vannacht was het echt heel erg..

6. suze238

suze238 Actief lid

9 mrt 2009
    296
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    spijkenisse
    heb net de verloskunidge gesproken, moetwat urine wegbrengen om te kijken of het een blaasonsteking is dit kan overslaan naar de baarmoeder zei ze en dan kan er een haarvaatje springen waardoor er wat bloedverlies optreedt, als het erger/meer wordt moest ik weer bellen. afwachten dus maar

7. Islah

Islah Niet meer actief

Contactbloeding is een bloeding na het hebben van seksuele gemeenschap, wat vaker voorkomt tijdens de zwangerschap dan normaal gesproken.

Deel Deze Pagina