Hallo... Ik ben nu goed 14 week zwanger...en Ik wil heeel graag weten wat t wordt...En na goed overleg mijn partner nu ook... We krijgen hele wisselende reacties hierop..de meesten vinden het maar raar (niet dat dat ons wat uitmaakt, wat een ander vind) Maar ben wel benieuwd of er meedere meiden zijn die het ook graag willen weten..en of je miss ook rare reacties heb gehad..
Wij willen ook erg graag weten wat het wordt. En het kan me dan ook niets schelen wat een ander ervan vind. Sterker nog, ik zou ook vertellen wat het wordt als we het eenmaal weten. Ik snap niet waarom mensen er zo moeilijk over doen. Het is ons kind, onze beslissing Helaas moeten we nog even geduld hebben haha
Yep, wij ook! Vroeger riep ik altijd wat veel anderen ook roepen: "Nee, ik zou het niet willen weten, als het maar gezond is". Maar op de een of andere manier trekt het toch..... Had eigenlijk wel verwacht dat dit een discussie met mijn manneke op zou leveren, maar die riep pas in de supermarkt notabene nog naar iemand dat hij het ook graag wilde weten, haha! Heb ook geen voorkeur voor jongen of meisje ofzo... Kweenie waarom, misschien praat het wat makkelijker de laatste weken? Kamer en kleertjes etc. proberen we zoveel mogelijk neutraal te houden; met accesoires kun je ook veel doen...
Toen ik zwanger was van onze eerste wilde ik het niet weten. Het maakte me echt niet uit wat het zou worden en we zouden toch de meeste dingen neutraal kopen omdat we hoopte dat we meer kinderen zoudne krijgen in de toekomst. Het werd ene knul, mijn wens! Maar toen ik zwanger werd van de 2e bedacht ik ineens (mijn man vond 2 echt genoeg) dat dit mijn laatste "kans" op een meid zou zijn. Begrijp me niet verkeerd, een jongen zou heel mooi zijn maar ik hoopte zo op een meisje dat ik na de bevalling niet terleurgesteld wilde zijn. Als het met de 20 weken echo een jongen bleek had ik nog 20 weken ana het idee te wennen dat ik in een mannengezin terecht zou komen . Met 20 weken bleek het een meid en mijn geluk kon niet op. Dat onze zoon wist dat er in mama's buik een zusje zat maakte het tastbaarder als dat het een baby was. Toen ik toch zwanger werd van de 3e hoefd eik het niet te weten, een verassing vond ik zlef heel erg leuk! Maar voor broer en zus werd het toch lastig en uiteindelijk toch voor gekozen het geslacht te weten. De rust keerde terug en haar kamertje werd roze. Maar zelf had ik een verassing leuker gevonden. zo bijzonder dat je bevalt en dan weet wat het is en eindelijk je kindje ene naam kan geven.
Ik wilde ook echt graag weten wat het zou worden. Ben te nieuwschierig en hou niet van neutrale dingen. Ik heb het trouwens ook wel bekend gemaakt, zou het niet voor me kunnen houden
Nee wij willen het niet.... Mn vriend zei zelfs bij de 12 weken echo tegen de echoscopist dat we het absoluut niet willen weten. Heb hem gerust gesteld dat ze dat met 12 weken echt niet kunnen zien. Ik hoor zo vaak dat geslacht bepaling misgaat en het blijft juist een verassing Ik zou niet weten wat ik anders zou doen als ik het geslacht zou weten
Bij de eerste hebben we het ook als verrassing gehouden en dat gaan we nu zeker weer doen!!! Vonden het zo'n leuke verrassing bij de bevalling!! Anderzeids heb ik dit keer wel ff getwijfeld of we het zo weer wilde doen. Wilde eigenlijk ook wel graag het verschil ervaren als je het wel en als je het niet weet. Manlief vond dat geen goed plan hahahaha. Dus houden we het lekker zo
Ik wilde het ook heel graag weten, vind gericht shoppen veel leuker! We hebben het hier aan de ouders en zus van mijn vriend wel verteld (zij is 6 weken korter zwanger dan ik en daar weten we het ook sinds kort van ) en dat vind ik wel heel prettig. Niets geen gedoe als er ergens een roze shirtje ligt of de babykamer angstvallig dicht houden!
Wij willen het ook weten hoor. Ik heb best wel een specifieke smaak en hou helemaal niet van die unisex dingen en kleuren
Bij de eerste wilde ik weten of mn gevoel goed zat. Dat klopte idd en nu eigenlijk hetzelfde, alleen klopte mn voorgevoel niet! Ben wel blij dat we t weten aangezien we nu iets gerichter aan de gang kunnen met het kamertje enzo. En ik kan ook een hoop van onze eerste bewaren voor madam nr. 2!
We moeten nog wel een tijdje wachten maar zodra het kan... onze omgeving weet dat we (vooral ik) niet het geduld hebben om 9 mnd te wachten tot we het weten. Wel apart dat je rare reacties krijgt daarop. Wat is er nou raar aan dat je wilt weten of je een zoontje of dochtertje verwacht?
Wij weten het al en de wereld mag het weten. We noemen hem Bob de Bouwer, wat het straks echt wordt houden we nog even geheim!! Chantal
Ik kan ook niet wachten tot de bevalling. We hebben een zoontje en wil graag weten of ik wat spulletjes bij moet kopen of een hele nieuwe garderobe aan moet schaffen . Al maakt het me niet uit wat het wordt, heb geen voorkeur
Wij wilden het twee keer neit weten. Wij hebben het kamertje wit/grijs/zilver/zwart. Ik hou niet van roos/blauw/aqua/lime enz. Kleertjes, ik heb een meisjes en jongetjessetje gekocht...verder wat witte rompertjes/sokjes enz. M'n voorgevoel zei een jongetje, en dat is het ook geworden, dus had stiekem al wat meer jongetjeskleren. Daarbij ben ik voor makkelijk zittende kleren voor die kleintjes, dus had veel van Dirkje gekocht, die heeft een hele neutrale/lieve lijn. Kan mij wel voorstellen dat je het wilt wten hoor, maar ik kon nog net mn nieuwschierigheid bedwingen, en dat vonden mensen ook raar. Jeetje, dat je het niet wilt weten, is toch veel makkelijker bla bla. Dus wat je ook beslist.....