Hartritme stoornis

Discussie in 'De lounge' gestart door charliebradbury, 26 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    Ik heb het ook soms met een hartslag van >150 voor een half uurtje. Geen idee waar het aan ligt. Cardioloog zei dat dit bij jonge mensen (ik ben 36) goedaardig is.

2. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Ik, kwamen ze achter bij een operatie.
    Bij mijn bevalling moesten ze er al extra op letten maar was het nog niet ernstig. Het kon immers aan de bevalling liggen.

8 maanden later een operatie en toen was het nog erger. Met medicatie hebben ze mij weer op de been geholpen.
    Achteraf vallen veel dingen op zijn plaats maar ik dacht altijd dat het gewoon 'normaal' was.

Ik heb er alleen last van tijdens heftige dingen (bevalling/operatie/achtbanen). In mindere maten alleen wat hartkloppingen tijdens enge films, sport.
    Het is antriumfibrilleren
    Ik slik geen medicatie en het belemmerd mij (nog?) niet in het dagelijks leven. Het is eigenlijk alleen lastig.

3. maliro

maliro Niet meer actief

Maar wel goed in te weten dat het atriumfibrileren is. In mijn geval is het vanuit de kamers en dat is levensgevaarlijk..

4. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.575
    113
    Ik heb last van te hoge hartslag als bijwerking van medicijnen. Gemiddeld 110 in rust
    Onschuldig maar het geeft een heel gestrest gevoel.
    Eerst werd er gedacht dat het door stress kwam maar nu is wel duidelijk dat er een hoge hartslag is en dat ik me daardoor erg vervelend voel.
    Slik nu propranolol standaard en zo gaat het een stuk beter.

5. charliebradbury

charliebradbury Bekend lid

14 okt 2013
    986
    54
    28
    Hoi meiden,

Ik wou even laten weten dat het gisteravond weer mis was en ze hebben hem kunnen vangen!!!
    Gelukkig!!
    Mijn hartslag was op dat moment 150 en soms 170 het heeft een half uurtje geduurt en toen zakte het weer af.
    Ze hebben me nu een betablokker voorgeschreven, ik moet beginnen met de laagste dosering en als ik het weer krijg een tabletje erbij...

Bedankt voor de antwoorden meiden!!!

6. Astrid1974

Astrid1974 Bekend lid

26 feb 2010
    555
    187
    43
    Wat goed dat ze het hebben kunnen vangen nu! Succes en sterkte er mee!

7. Astrid1974

Astrid1974 Bekend lid

26 feb 2010
    555
    187
    43

Je hebt er duidelijk veel verstand van! Werk je in die sector?

8. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Lees nu dat het opgevangen is, fijn!
    Welke was het?

Deel Deze Pagina