Hai! Na veel uitstellen komt mijn vriend er niet meer onderuit. Hij heeft nu zoveel pijn dat vanmiddag zijn verstandskies word getrokken/gesneden. Blij toe, want met pijn rondlopen is ook niks. Vrijdag gaan wij trouwen en het zou wel fijn zijn als die dan niet met een mega (blauwe ) wang op de foto's staat haha. Is er een manier om de zwelling tegen te gaan? Want dat vind hij zelf nog het allerergste
Ik heb dat nog nooit gehad. Zat na 2 uurtjes te eten zonder moeite en nooit last verder gehad of een blauwe wang.
Ik heb nooit een zwelling gehad oid hoor. In het begin moeilijk drinken haha dat wel omdat de verdoving nog niet is uitgewerkt, maar verder niks. Kon ook gewoon eten. Blauwe plek heb ik nog nooit gezien of gehoord.
Ik had 2 weken terug een dag goed last en daarna alleen nog licht gevoelig! Maar idd ook geen zwelling! Anders koelen met ijs!
Nou ik wil je niet ontmoedigen, maar ik had de eerste keer echt wel een paar dagen een dikke hamsterwang. Moet wel zeggen dat de eerste keer ook niet echt goed ging en de (2) kiezen er echt met veel geweld uit getrokken zijn. Toen de andere 2 kiezen getrokken moesten worden had ik veel minder pijn en was de zwelling ook veel minder. Succes! En een mooie trouwdag gewenst!
Is per situatie verschillend. Bij mij zijn ze er alle 4 tijdens narcose verwijderd en ik had ruim 2 weken gezwollen en blauwe wangen. Ml heeft er 3 laten trekken en had dat veel minder en korter! Ik hoop dat het allemaal mee valt. Succes en een mooie dag vrijdag, jullie hebben in ieder geval het weer mee!
Ik heb bij de eerste keer zeker 5 dagen tot een week een dikke wang gehad en veel pijn. De tweede keer ging een stuk beter maar toch wel een zwelling en last maar was wel sneller weg. Verschilt echt per persoon dus hoop dat het bij je aanstaande heel erg meevalt.
Ik hoop in ieder geval dat ie er een beetje gemakkelijk uit gehaald kan worden dat scheelt zeker. Ook vond ik het nogal een verschil of het een kies boven of onder was. Onder zoveel meer napijn gehad..Boven totaal geen last.
Oh ik had er kortgeleden echt een hele week last van. Alsof ik in elkaar was geslagen... M'n wang was niet blauw, maar voelde wel heel beurs aan. Diclofenac helpt goed, zeker als die kies ook nog eens is ontstoken. Het is dan wel belangrijk een 'spiegel' op te bouwen.
Oei. Ik zou het even aan de tandarts zelf vragen. Ik zag er een week uit als een soort buitenaards wezen (serieus) maar had ze alle vier laten trekken......😖
eerste drie keer helemaal geen dike wang (wel eerste dag in m'n mond t eea gezwollen uiteraard, sowieso alleen al van de verdoving)... maar nu de laatste eruit gehaald en dat ging erna ontsteken, toen kreeg ik wel een dikke wang..(niet echt blauw overigens, hooguit een wat blauwige gloed in bepaald licht ofzo) maar zolang dat niet gebeurt denk ik niet dat je bang hoeft te zijn voor een dikke en blauwe wang...
Bij mij is hij getrokken en achteraf hadden ze hem beter eruit kunnen snijden...alleen ik was er zo bang voor dat ze hem dus trokken. Heb een blauwe en dikke kaak gehad en best lang een beurs gevoel.. Dusssss,ik hoop dat ze hem snijden bij jou vriend,is even vervelend maar voor de genezing schijnbaar beter. Goed koelen daarna en vraag om ibubrofen bruis,werkt erg goed.
Een hele fijne troiwdag trouwens,mocht het wat dikker zijn dan misschien de foto's een beetje van de zijkant laten maken? Ik weet niet of dat een optie zou zijn?
Ik wil je niet ontmoedigen maar bij mij was het op dag 3 her ergste. Ik was dan ook pech gevalletje zullen we maar voorzichtig zeggen... Normaal gaat dat wel goed komen
Bij mij zat er bij mij een behoorlijk verschil in boven en onder. Onder leek ik wel een hamster maar boven zag je het nauwelijks. Onder moest wel eerst opengesneden, boren, breken en trekken. Boven wel behoorlijk wroeten maar verder geen bijzonderheden. Onder is volgens mij sowieso erger want die trekken ze over het algemeen nooit tegelijk.
Hier alle vier te gelijk wel onder al gehele narcose weg laten halen. S avonds zat ik weer aan het klaverjassen. Geen last van gehad. Was 22! 21 jaar geleden. Daar heb ik nou geen trauma aan over gehouden haha.