Hoi! Ik lees bij sommige mensen dat ze voor 45 euro een 3D/4D echo hebben laten maken van hun kindje van een half uur. Overal waar ik kijk in de buurt is het minimaal 70 euro (en dat is dan zonder dvd, met dvd en meer fotos is meestal rond de 90 euro). Wil gewoon graag zijn gezichtje goed kunnen zien rond de 28 weken en hoeft dus echt niet zo uitgebreid als de echo die ik met 16 weken had voor geslachtsbepaling. Waar hebben jullie je echo laten maken en hoeveel waren jullie kwijt? Weten jullie nog een goed adresje? Als het in de buurt echt niet goedkoper kan dan ga ik gewoon weer waar ik met 16 weken ook geweest ben in Delft bij Babyvision... daar was ik dus 90 euro kwijt voor een half uurtje met een aantal zwartwit fotos en 2 kleurenfotos + dvd. Alleen ga ik dan voor de versie zonder dvd en zonder de extra foto's: voor 70 euro .
Na even googelen kwam ik op 3-4 D Echo | Wereldkind Daar kan je een kwartiertje 4d voor 52 euro. Weet alleen niet of je het dicht genoeg bij Den Haag vindt? Is in Rotterdam.
Super bedankt! Jij bent een betere google-aar dan ik ik ga gelijk even kijken! edit; heb gechecked! Super tof!
ben bij mn vorige zwangerschap bij wereldkind rotterdam geweest en deze keer bij 3d echo barendrecht maar zeker veel beter te spreken over barendrecht. als ik mn foto's naast elkaar leg zijn die van nu zoveel mooier. allebei onze kleintjes lagen niet ideaal beide al diep in het bekken en met hun snufferts in de placenta maar die vrouw van wereldkind heeft ons laten terug komen en 2de poging ook slechte beelden (wel moeten betalen) en bij barendrecht wist ze het zo te draaien en doen dat ze stukjes placenta kon weg shoppen en dat ik er mooie plaatjes aan over heb gehouden. weet niet of je het moet treffen bij wereldkind en of ze inmiddels verder zijn maar ik zou hem niet aanraden. succes met je zoektocht
Maar die van Barendrecht is weer een stuk prijziger zie ik. Daar gaat het me nu een beetje om. Anders zou ik gewoon weer bij die in Delft gaan, daar was ik de vorige keer erg tevreden over. Maar als ik naar de foto's kijk is de kwaliteit in Rotterdam en Delft hetzelfde, alleen betaal ik er in Rotterdam een stuk minder voor. Vind de kwaliteit er in Barendrecht inderdaad beter uit zien. Maar als ik echt voor de kwaliteit ga dan ga ik in Oudenbosch, daar wonen mijn ouders. Bij Pretecho&zo maken ze 4d HD echo's en die zijn prachtig. Echt niet normaal. Maar wel weer duur. Wij willen gewoon zijn gezichtje even zien en wat foto'tjes . Tot nu toe is Wereldkind in Rotterdam het goedkoopst en het meest dichtbij. Wel bedankt voor je reactie!