Nog steeds zo moe..........

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tiets27, 21 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tiets27

    Tiets27 Actief lid

    15 feb 2006
    196
    0
    0
    Administratief medewerker
    Omgeving Groningen
    Hoi meiden,

    Ik heb eigenlijk nog een vraagje.
    Mijn MA is nu bijna twee weken geleden.
    Ik ben nu steeds ongelofelijk moe en heb hoofdpijn, voel me dus niet zo geweldig. Heb het nu sinds een paar dagen. Heb ook af en toe de neiging om wat te snaaien, even en dan ben ik er ook weer flauw van :(
    Hebben jullie daar ook ervaring mee en wat kan ik nog meer verwachten.

    Voel me nu gewoon best wel rot af en toe.

    liefs tiets
     
  2. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Eigenlijk is het heel logisch dat je nog steeds moe bent, want een miskraam - hoe pril je zwangerschap ook was - hakt er lichamelijk én geestelijk behoorlijk hard in (weet ik uit recente ervaring). Je lichaam is hormonaal gezien misschien ook een beetje in de war, en moet haar ritme weer vinden.

    En ook ik heb me 'vergrepen' aan allerlei lekkers (zat precies in de tijd van alle decemberlekkernijen). Niet te streng zijn voor jezelf, dat kan altijd nog als je je weer beter voelt.

    Sterkte en een dikke knuf, Wendy
     
  3. caroline27

    caroline27 Actief lid

    3 jan 2006
    365
    0
    0
    Ik was ook kei moe (dec miskraam)en idd wat wendy zegt hakt het er behoorlijk in . Ben nu nog niet helemaal de oude mentaal en dat zorgt ook dat ik me lichaamlijk ook niet goed voel. Ik zou zeggen neem de tijd om het lichaamlijk en geestelijk te verwerken en hoop dat je je snel weer beter voelt.

    liefs caroline
     
  4. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Het is heel logisch dat je je nog niet goed voelt. Ik heb me de eerste weken na de miskraam lichamelijk nog niet echt lekker gevoeld. Toen dat weer in orde was dacht ik dat ik er was. Dat was niet zo, want ook emotioneel heb je een klap te verwerken. Ik voel me pas sins half januari weer echt lekker in m'n vel.

    Pim
     
  5. artep

    artep Lid

    18 feb 2006
    24
    0
    0
    hoi, ik voelde mij ook erg moe en ik had veel last van mijn eierstokken (bleek dus na een bezoek aan mijn huisarts). Ook vertelde hij mij dat je lichaam ook moet ontzwangeren na een miskraam het kan zeker dat je nog last hebt van moeheid etc. len dat je cyclus en alles veel later kan komen, maar je kan wel meteen weer zwanger worden! Ik wens je heel veel sterkte en neem lekker de tijd voor jezelf. Ik vond het allemaal behoorlijk heftig wat er gebeurt en ook omdat de omgeving somd raar reageerde heb ik mij behoorlijk in de put gevoeld...
     
  6. Annemarie1984

    Annemarie1984 Bekend lid

    13 feb 2006
    512
    0
    0
    Laat ook even je Hb checken.
    Want je verliest natuurlijk best wel wat bloed bij een miskraam.
     
  7. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Jo Tiets,

    Ik wist niet dat het nog maar zo kort geleden was, heb net een vraag voor je in het andere topik geplaatst.
    Heel veel sterkte, Ik hoop dat je je snel weer beter voeld en dat het snel weer raak is en helemaal goed verloopt..

    Liefs,
     
  8. Tiets27

    Tiets27 Actief lid

    15 feb 2006
    196
    0
    0
    Administratief medewerker
    Omgeving Groningen
    He Bloem,

    Maakt niet uit dat je het niet wist.

    Het maakt niet veel uit of je zwanger word in de 1e maand of later ( bv 5e maand), dat is niet de reden dat je een miskraam krijgt.
    Het kan jammer genoeg altijd misgaan. Het gebeurd redelijk vaak en heel vaak bij de 1e zwangerschap. Je moet gewoon goed naar je lichaam luisteren, die geeft je wel tekenen. Achteraf gezien gaf mijn lichaam dat ook alleen wilde ik ze niet zien.

    Een leeg vruchtzakje geeft aan dat het bij de aanleg al mis is gegaan en dat gebeurd al heel vroeg in de zw. Het is niet zo dat er iets mis is in jouw lichaam. Zo regelt de natuur het(ik weet het, het klinkt heel hard).
    Ik wil zelf die dingen ook niet horen.

    En als je het niet vertrouwd dan zou ik morgen gewoon de ha bellen en dat dan aangeven, misschien kunnen ze dan een echo doen.
    Weet je het direct of het goed is of niet. Hoop het wel voor je.

    Je kunt me altijd iets vragen en als je het niet prettig vint op de site kun je me ook altijd een prive bericht sturen.

    Hoop dat je hier wat aan hebt.
    Ik denk aan je, liefs tiets
     
  9. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Bedankt voor je lieve antwoord.. :)

    Ik heb al 2 dagen het gevoel dat er niets is in mijn buik maar dat komt omdat ik gewoon niets merk :( Ik weet dat ik zwanger ben door de test, maarja ik voel nog niets.. Mijn vriendin zegt dat dat nog wel gaat komen en dat het daar nog echt te vroeg voor is.. Ik ben net een paar dagen vrij geweest en toen lette ik er veel op maar nu ik weer volop aan het werk ben denk ik er niet aan en vliegt de dag om zonder dat ik er maar iets van merk en dan ga ik wel weer twijfelen, zou het echt wel goed zitten..

    Ik weet dat ik dat niet moet doen, het is er nog veelste vroeg voor, ik heb dinsdag een afspraak met de ha dus daar zal ik alles wel vertellen..

    Mijn man zegt ook dat ik er veelste veel mee bezig ben, dat het fout kan gaan dan. Ik heb me maar voor genomen om er minder mee bezig te gaan zijn maar wel gezond blijf eten.. Ik wacht de echo wel af, dan weet ik het zeker, oke dit is nog minstend 5 weken vanaf nu denk ik maar ik ga het proberen.. :)

    bedankt nogmaals, ik werns voor jou ook een geweldige toekomst en dat alles goed komt,

    Veel Liefs (de piekeraar ;) )
     
  10. Tiets27

    Tiets27 Actief lid

    15 feb 2006
    196
    0
    0
    Administratief medewerker
    Omgeving Groningen
    He Bloem,

    Hoe gaat het nu?
    Nog steeds aan het piekeren?

    liefs tiets
     
  11. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Hoi Tiets,

    Tuurlijk :) ik denk dat ik daar niet mee kan stoppen, ben gisteren bij de huisarts geweest, wel een gezellige man.. Ha d hem nog nooit ontmoet ben hier anderhalf jaar geleden komen wonen maar nog nooit bij hem geweest. Hij heeft me nog niet gerust kunnen stellen, dus ik denk dat ik echt op mijn eerste echo moet wachten en aangezien ik pas de 15e welkom ben voor een intake zal de echo nog wel later zijn...
    Maar ik wissel al wel, soms denk ik waarom zou het bij me fout gaan, er is meer kans dat het goed gaat toch?? dat houd ik me maar iniedergeval voor ;)

    Hoe is het met jou, ben je er al wat overheen? lijkt me echt heel moeilijk..
    Gaan jullie wel gelijk weer door voor een volgende?

    liefs Bloem
     
  12. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hai,
    In de meeste gevallen gaat het goed hor! En het is logisch dat je in het begin onzeker bent. Niet iedereen heeft kwaaltjes, dus het kan heel goed dat je nog niets voelt. Hopelijk ben je straks na je echo gerustgesteld. Liefs Jenny
     

Deel Deze Pagina