Wie heeft de Tikitik in gebruik? Ik had gisteren een website ontdekt www.hipenhot.nl daar stond een leuke prijsvraag op voor de babyplankalender, vandaag staat er iets over de tandenpoetsklok. Nou is tandenpoetsen hier echt een drama, dus ik zou er best wel wat voor over hebben om het beter te laten gaan (14,95 euro dus...) Maar dan moet het wel werken... Wie gebruikt het en werkt het?
geen antwoord op je vraag, maar hier is tandenpoestsen echt een drama. het moet maar het begeurt elke avond onder dwang met huilen. zielig maar ja.
Wij hebben een kindertandenborstel gekocht met lampje erin (bij de action) als het lampje gestopt is met knipperen mag hij stoppen met poetsen.. werkt hier perfect! ineens vind hij tandenpoetsen weer leuk!
Wij hadden hier ook drama, maar nu super leuk! Wij hebben een filmpje van hem zelf gemaakt met de mobiele telefoon, als we nu gaan poetsen, komt youri bij mij op schoot, en papa gaat poetsen! En Youri kijkt een filmpje! Missschien een tip voor je
Wat hier hielp was een spiegel op zijn hoogte! Hij staat aan de wasbak op een verhoger, kak zichzelf zien op een spiegel wat geplakt is net boven de wasbak en hij doet zijn mond open zodat hij zelf ziet wat gebeurt. Misschien ook een tip? Goedkoper dan die 14,95
Hier werkelijk van alles geprobeerd om het tandenpoetsen leuk te maken, dan vond ik een erg leuke tandenborstel met zuignapjes aan onderaan, dus ze kon hem overal aan vastmaken, toen ging het al beter, maar sinds ze twee van die tandenborstels heeft en met de ene kan spelen terwijl ze met de andere poetst vindt ze het echt helemaal fantastisch. Ze wil nou wel elke keer in haar eetstoel om de tanden te poetsen, maar maakt mij echt niet uit! Ik ben gewoon al superblij dat het poetsen geen drama meer is!
Hier soms ook drama, maar meestal gaat het goed. Wij hebben er een spelletje van gemaakt. Eerst mag mama, dan mag de peuter zelf poetsen. En af en toe wil hij niet, nou ja, hoe harder hij brult, hoe beter ik er bij kan, toch?
Ik heb de Tikitik hier staan (nummer 2). Ik heb m een tijdje gebruikt en het werkte voor Lana absoluut wel. Inmiddels is het geen probleem meer, ze weet dat er met mij over bijna alles te praten is, maar niet over tandenpoetsen, één van de zeer weinige regels die ik heb. Ze ziet het nut er nu ook van in. Maar de Tikitik is echt troep, super slechte kwaliteit. Er zitten lampjes op en bij mijn eerste versie deden een aantal lampjes het al snel niet meer. De batterij gaat ook super snel leeg. Ik vind het geen aanrader. Die van mij staat hier, als je wilt, stuur ik m zo (gratis natuurlijk) naar je op.
Hier gaat t goed sinds ze haar eigen tandenborstel heeft. Zij poetst haar tandjes en ondertussen doe ik het ook met een andere. Als de interesse verslapt roepen we samen hard AAAAAAAHHHHHHH , dan is mijn mond ook open en dan gaat ze mijn tanden poetsen. Tis zowizo (rotwoord, ben k weer vergeten hoe je t schrijft) fijn dat ze n eigen speelborstel heeft, ze bijt er zo hard op dat binnen n paar dagen alle haren plat zijn.
tis hier ook altijd een ramp. dreig nu nog emt dat ik dr foppies weggooi weet hetn iet echt verantwoord maar enige manier die werkt na bijna het hele boekje te hebben gehad. maar aangezien dan dit weekend dr foppies ook weggaan. weet ik nog enit wat ik dan meot. zeg altijd wel dat ze dan au tandjes krigjt maar jah dan zegt zij weer jah maar heb ik nu niet hoor. ze gaat binnenkort voor het eerst naar tandarts dus miss dat die iets hebben.