Hallo, Is PlayMais (van die gekleurde dingen die met water aan elkaar vast plakken) leuk knutselspeelgoed? En zo ja, voor welke leeftijd is het leuk? Groetjes, Hanna
vanaf een jaar of 4 denk ik. Op school spelen ze er hier ook mee. Ik heb het ook in huis en op zich vind de jongste het ook érg leuk. Maar die vind het wat moeilijk om te doseren met het water . Dus het wordt nogal een smurrie omdat het wegsmelt door het water. Je moet echt maar een klein beetje gebruiken.
Ik gebruik een nat doekje. Moet je tussendoor wel een paar keer opnieuw nat maken, maar dan werkt het goed. J. heeft het voor het eerst gedaan toen ze een jaar of drie was. Ze vond het leuk, maar wel een beetje frustrerend dat ze er niets echts mee kon maken. Het was toen vooral aan elkaar plekken ed, niet zoals al die prachtige voorbeelden op de verpakking ed. Ze krijgt het dit jaar in haar schoen, ben heel benieuwd wat ze er nu van vindt.
Wij gebruiken een spons in een bakje, dat werkt hrrl makkelijk. Het is op zich grappig spul hoor, maar hier is het na een paar jaar eindelijk op en ik ga voorlopig geen nieuwe kopen.
Het is leuk spul! Vind het zelf wel erg duur voor wat je ervoor krijgt.. Het werkt overigens t zelfde als een bepaalde kerstpakketten vulling.. en dat is gratis
Hier doen we het met een spons. En het werd ook al op de peuterspeelzaal gedaan. Maar ook oudere kinderen (hier 8 jaar). Zij kunnen er al echt leuke dingen van maken. De jongere kunnen b.v. met een tekening rond de lijntjes of juist er iets in plakken. Je kunt ze zo klein snijden als je zelf wilt.
Ik heb het nu twee keer bij het Kruidvat gekocht. En dan in de aanbieding en dan voor 50%, dan is het goed betaalbaar. Spons werkt beter dan een doekje, houdt veel meer vocht vast natuurlijk, hadden wij alleen niet in huis toen, dus vandaar een doekje.