dames, Mijn dochtertje is nu 2 weken! In nog geen 10 min kan zij een fles van 100 cc leeg drinken en is daarna die zuigbehoefte natuurlijk nog niet voldaan en dan over het verslikken en de krampjes etc etc niet te spreken. Sinds een paar dagen heb ik een Dentalspeen, maar met die dentalspeen loopt ze echt te kloten, ze moet er te hard aan zuigen waardoor ze in slaap valt. Ik ben dan kontinu bezig haar van houding te veranderen, met het speentje van de fles in haar mond aan etteren zodat ze maar aan hapt. Tis heel irritant en voor haar ook erg onrustig door al dat geklier. Wat moet ik nou?
ik weet niet welke fles je gebruikt? Maar onze kleine deed bijvoorbeeld een half uur over een fles van Avent en maar een kwartier over die van difrax. Misschien een andere fles gaan gebruiken?
In het begin had ik die van Avent en dat was schrokken. Daarna die nieuwe kromme S-fles van Difrax en daar zit standaard zon kersspeentje op. Nu dus een paar dagen die dental speen van difrax er op maar met die dentalspeen word ze te moe en valt tijdens de voeding in slaap. En ze slaapt zowieso al heel erg veel en door dat geslaap wilt ze ook wel (te) veel voeding laten staan.
Hoi, Wij hadden hetzelfde probleem. Sara dronk met de aventfles haar flesje in een paar minuten leeg. met de difrax (s fles + kersenspeen) ging het wel beter. Wij hebben tussendoor een speentje gegeven en/of een vinger zodat ze wel 20 minuten kon zuigen. Dental speen werkte bij ons ook niet goed.Ik vond het ook vreselijk want veel meer voeding geven mag ook niet. Een beetje extra water bij de voeding kan evt wel helpen maar de voeding wordt daardoor natuurlijk wel weer wat dunner waardoor het ook weer makkelijker wordt gedronken. Maar misschien helpt dit wel bij Romy. Nu, bijna 12 weken oud, drinkt ze de fles veeel rustiger en krijgt ze hem bijna niet op. Ze doet er nu zeker 25 minuten over. Uiteraard krijgt ze nu meer, maar toch De enorme zuigkracht werd bij Sara na 1 maand langzaam aan wat minder. OOk het verslikken werd steeds minder. Heeft toch ook te maken dat het allemaal nog moet ontwikkelen.
hoi dylan heeft dat ook een tijdje gehad. ik ben toen andere flessen gaan uitproberen. ik heb toen de difrax gehaald en die was goed voor dylan gewoon eff uitproberen.groetjes en het cb zij toen tegen mij dat ik een rustpauze er tussen moest doen eff laten boeren.