Hallo, Ik ben sinds gister begonnen met brood,kleine stukjes met wat boter en wat apelstroop,maar het mondje gaat goed open en ze zit er ook lekker mee te sabbelen maar ze slikt het niet door maar gooit het er weer uit. Moet ik gewoon geduld hebbben? En heeft iemand misschien tips? Ik stop het al aan de zijkant van het wangetje... Groetjes,
Geduld hebben ten eerste. Bij Justin gaat t sinds een paar dagen beter. Voorheen kwatte ie t aldoor uit. Nog n tip is om t ietwat te weken in fv/bv zodat t zachter word en makkelijker door te slikken.
He ff offtopic: maar dat kg moet toch wel gram zijn? 06-03-07 4440kg en 55 cm 09-10-07 8710kg en 71,5 cm Wat wordt je toch al groot!
Gewoon geduld. Bij Lynn duurde het zeker 2 weken voordat ze echt wat stukjes at (en dan echt nog geen hele boterhammen) Ik deed er in het begin ook niks op, alleen wat boter.
Die gram is gewoon goed, want als het 4440kg zou zijn dan zou ze wel een hele zware baby hebben, 4440 gram is 4,4 kg!
Nou wij hebben hier ook echt lang over gedaan voor dat Sam eindelijk goed brood ging eten. Ben er ongeveer 2 maanden mee bezig geweest. Ieder dag aanbieden. Uit eindelijk snapte ze het . In het begin wilde ze er alleen boter op. succes