Hoi dames, heb vanaf gisteravond menstruatie pijn. Het voelt als een zeurende/krampende pijn die continue aanwezig is. Heb met een kruik geslapen maar werd vanochtend wakker en het is zelfs erger geworden. Wie herkent dit? Kan het met indalen te maken hebben? Zo ja, hoe lang kan dit aanhouden? Moet ik hiervoor bellen?
Je mag altijd bellen als je je onzeker voelt of vragen hebt, dus ik zou dat hoe dan ook doen. Dan is je VK / gyn direct op de hoogte hoe het er voor staat bij je!
Ik denk dat ik het soms een beetje herken, alleen gaat het hier ook weer weg. Gisteren had ik het met name, een constante druk / menstruatieachtig gevoel welke ook naar mijn rug trok. Ook leek het alsof ukkie aan de bovenkant van mijn buik aan het afzetten was om naar beneden te gaan. En soms voel ik daarbij een soort steek.. Onze uk is van de week middels een versie omgedraaid vanuit stuit en ligt nu goed. Ik hoop dus dat hij snel indaalt. Wellicht zijn dit inderdaad indalingspijntjes...?
Mijn baby is zelfs al ingedaald (maar hij schijnt altijd nog verder te kunnen volgens VK ??) en ligt ''vast'' met zijn hoofd. Gisteravond had ik ook wat menstruatie achtige verschijnselen. Pijn kan ik het niet noemen, het was er wel, werd niet erger, krampen ook niet echt maar gewoon, rommelend gevoel. Ik ben gaan douchen en gaan slapen en geen last meer van gehad. Als ik ''google'' moet geloven kunnen dat dan voorweeën zijn. Als jij zegt dat het echt in pijn toeneemt of in regelmaat dan kunnen het ook weeën zijn natuurlijk en kun je bij onrust altijd even bellen.
Heel herkenbaar. Ik heb daar ook al een aantal weken last van. Daarnaast veel harde (pijnlijke) buiken. Het hoort allemaal bij de laatste loodjes en is niks om je zorgen over te maken Als het écht pijn gaat doen en het een soort van pijngolven zijn die met regelmaat komen (bijv. een uur lang elke 5 minuten), dan wordt het tijd om je verloskundige te bellen. Overigens wordt tegen mij wel altijd gezegd dat ik altijd eerder mag bellen als ik me ergens zorgen om maak of vragen heb.