Visafslag

Discussion in 'Zwangerschap' started by Zara75, Nov 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,032
    6,135
    113
    Happyland
    Ik lust geen vis, alleen gebakken zoals kibbeling en vissticks. Maar denk niet dat dat onder vette vis wordt verstaan.
    Dus ik slik naast mn multivitamines ook visoliecapsules.
    Heb nu alleen het probleem dat ik erg veel maagklachten heb en ik boer die capsules dus op. Zo smerig, pure vissmaak.
    Ik neem die capsules in en eet er meteen een boterham of brinta bij, maar toch boer ik het op.
    Iemand suggesties, voel me net een viskraam.:p

2. SDenise

SDenise Fanatiek lid

Jan 27, 2012
    1,859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Ik heb het nog steeds en nog geen tip gevonden..behalve erachteraan wat drinken en eten maar dat helpt eigenlijk ook niet :p
    dus kom maar op met die tips, misschien heb ik er eventjes nog wat aan ;)

3. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

Sep 19, 2008
    3,465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Ik had dat ook, totdat ik ze op een gegeven moment pas innam als ik naar bed ging. Dus alleen met water of iets anders innemen en niets eten helpt bij mij.

4. Steph80

Steph80 Bekend lid

Apr 26, 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben overgestapt op lijnzaadolie, vond die vis smaak ook zo goor!

5. Non18983

Non18983 Bekend lid

Apr 9, 2012
    517
    0
    16
    Lelystad
    ik heb een multivitamine met visolie erin, dus merk er niks van :) Davitamon

6. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

Sep 30, 2011
    1,765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wilde ik ook zeggen. Die smaken niet naar vis.

7. void

void Fanatiek lid

May 19, 2012
    2,356
    19
    38
    0161
    Ik heb het zelfde probleem en ik kan ook geen pillen slikken.. Dubbel drama maar dat is iets wat mijn keel niet eens zou doorlaten dat zou iets zijn waar ik een uitzondering zou maken op zetpillen want nee vis gaat echt mijn keel niet door ik ben er bijna zelfs heilig van overtuigd dat ik er wel allergish voor moet zijn omdat ik zo enorm walg van de geur alleen al! En ik at vroeger wel kibbeling, vissticks enzo en van het een op het ander over twee jaar tijd tussen vier en zes begon dat te stinken en kon ik de lucht al niet eens verdragen nevermind het in me mind stoppen.. Nooit last van gehad dus de doks zal maar een alternatief moeten vinden!

8. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vies he?!
    Als ik losse visoliecapsules neem, neem ik ze meestal savonds in, dan boer ik ze niet zo op.

9. babybolly

babybolly Actief lid

Jun 7, 2012
    264
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik die van de vitamine store voor zwangeren. Een blauw potje en heb nergens last van. Stinken ook niet naar vis vind ik...

10. Hihi ik maar denken dat je het over de visafslag in Ijmuiden had :p

11. Saga

Saga Fanatiek lid

Jul 10, 2012
    1,472
    0
    0
    N-Nederland
    Hier ligt het aan het soort visolie. Ik heb die van de hema en nooit last. Nu was ik ze vergeten vd week en mn ouders hadden visolie van de ah staan. Pffff hele dag last van gehad!! Wat was dat smerig, kwam elke keer omhoog. Terwijl ik echt al heel lang visolie slik, voor ik zwanger werd al.

12. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,032
    6,135
    113
    Happyland
    HahHa:D
    Gefeliciteerd met je zoon, jij bent al weer snel actief hier zeg!:)

Share This Page