Ik lust geen vis, alleen gebakken zoals kibbeling en vissticks. Maar denk niet dat dat onder vette vis wordt verstaan. Dus ik slik naast mn multivitamines ook visoliecapsules. Heb nu alleen het probleem dat ik erg veel maagklachten heb en ik boer die capsules dus op. Zo smerig, pure vissmaak. Ik neem die capsules in en eet er meteen een boterham of brinta bij, maar toch boer ik het op. Iemand suggesties, voel me net een viskraam.
Ik heb het nog steeds en nog geen tip gevonden..behalve erachteraan wat drinken en eten maar dat helpt eigenlijk ook niet dus kom maar op met die tips, misschien heb ik er eventjes nog wat aan
Ik had dat ook, totdat ik ze op een gegeven moment pas innam als ik naar bed ging. Dus alleen met water of iets anders innemen en niets eten helpt bij mij.
Ik heb het zelfde probleem en ik kan ook geen pillen slikken.. Dubbel drama maar dat is iets wat mijn keel niet eens zou doorlaten dat zou iets zijn waar ik een uitzondering zou maken op zetpillen want nee vis gaat echt mijn keel niet door ik ben er bijna zelfs heilig van overtuigd dat ik er wel allergish voor moet zijn omdat ik zo enorm walg van de geur alleen al! En ik at vroeger wel kibbeling, vissticks enzo en van het een op het ander over twee jaar tijd tussen vier en zes begon dat te stinken en kon ik de lucht al niet eens verdragen nevermind het in me mind stoppen.. Nooit last van gehad dus de doks zal maar een alternatief moeten vinden!
Vies he?! Als ik losse visoliecapsules neem, neem ik ze meestal savonds in, dan boer ik ze niet zo op.
Ik gebruik die van de vitamine store voor zwangeren. Een blauw potje en heb nergens last van. Stinken ook niet naar vis vind ik...
Hier ligt het aan het soort visolie. Ik heb die van de hema en nooit last. Nu was ik ze vergeten vd week en mn ouders hadden visolie van de ah staan. Pffff hele dag last van gehad!! Wat was dat smerig, kwam elke keer omhoog. Terwijl ik echt al heel lang visolie slik, voor ik zwanger werd al.