Ze zijn vandaag en nog het hele weekend hier in huis aan het klussen in de babykamer. Vandaag en morgen zal er nog geschilderd moeten worden en een of ander speciaal spul op de muur met terpentine erin. Nou zit ik gewoon beneden met de ramen en de deur open, maar je ruikt het hier wel. Boven staan de ramen ook open al de hele dag. Kan dit kwaad? Ik kan namelijk eigenlijk niet weg dus zit de hele dag thuis. En nu opeens bedacht ik dat je eigenlijk niet mag verfen, maar ik help dus ook niet mee. Blijf de hele dag beneden. Hoop dat iemand me gerust kan stellen want ik maak me opeens heel druk erom dat ik m'n kindje nu kwaad doe.
Wat vervelend meid. Volgens mij is het niet erg, zolang je er inderdaad niet middenin gaat zitten en je de boel goed lucht. De geur is op zich niet zo erg geloof ik, meer het inademen van de dampen. Liefs
Hoi meis, Ik begrijp je bezorgdheid. Zo had ik dat ook, maar dan bij mijn schoonouders, want die zijn alles een likje verf aan het geven. De kozijnen doen ze met verf die niet op waterbasis is en ik maakte me enorm veel zorgen om ons kindje. Ik kan nu al helemaal niet tegen dit soort luchtjes en ruik nu ik zwanger ben geloof ik 10x beter dan normaal, haha... Volgens mij kan het alleen kwaad als je er met je neus bovenop zit en de dampen inademt. Natuurlijk ruik je het nog even, ook als je beneden zit, maar dat is niet zo erg. Succes!