Ik slaap nu vaak op me buik maar ben wel erg bang dat het niet goed is?voorheen sliep ik nooit op me buik maar nu met de zwangerschap wel.raar?
Ik sliep ook altijd op mijn buik voor de zwangerschap en probeer er nu beetje op te letten om op mijn zij te slapen omdat het vervelend voelt, maar soms word ik toch nog wakker op mijn buik maar steeds minder want dat begint heel ongemakkelijk te liggen! Denk hoe dikker je word je vanzelf wel anders zal gaan liggen. Grtz x
ik lag voor mijn zwangerschap ook op mijn buik, maar halverwege merk je wel dat het steeds oncomfortabeler word en dan wen je er wel aan om op je zij te gaanliggen
Ik zou het niet eens durven om op mijn buik te gaan liggen, dan ligt dat kind toch helemaal in de knel? Of valt dat wel mee?
nee hoor je kunt gewoon gaan liggen zoals jij het lekkerste ligt, maar heel lang zal het niet meer duren voor je echt niet meer lekker op je buik ligt, met een week of 23-24 lag ik echt niet meer lekker op mijn buik (half) en ging ik op mijn zij slapen... je merkt vanzelf hoe je het lekkerste ligt... succes
Ik lig nog steeds half op mijn buik. Ik slaap altijd al op mijn buik en als ik voel dat ik teveel op mijn buik lig en het knelt of doet zeer dan wordt ik meteen wakker en ga ik anders liggen. Maar zolang je zo kan liggen dan is het toch geen probleem. Zo'n kleine zit echt heel erg goed beschermt. Alleen als je er zelf last van krijgt dan zul je ook vanzelf wel anders gaan liggen lijkt me.
Ik ben ook echt een buikslaper (met 1 been opgettrokken). Met 16 wkn ging dat nog prima. Nu lig ik toch meestal op mijn zij. Als ik op mijn buik ga liggen, gaat de kleine protesteren. Ze gaat dan echt heel hard schoppen. Dat geeft me het idee dat ze dan dus toch te weinig ruimte krijgt of zo.
@Noralien, Wat jij zegt heb ik ook wel eens maar dan bedenk ik me; ja hoe moet ik dan gaan liggen op mijn hoofd? Want op je rug is slecht zeggen ze, vanwege bloedtoevoer, op mijn zij gaat de baby schoppen dus weet ik ook niet of het wel goed is en op mijn buik is al helemaal eigenlijk niet goed? Dus wat moet ik nu? RUG, ZIJ, of BUIK? HMMMPPFFFFFFFFF :
Ik sliep voorheen altijd plat op mijn buik, maar sinds ik weet dat ik zwanger ben ligt dat niet meer lekker. Vreemd he? Nu heb ik zo'n voedingskussen van HEMA en slaap ik half op mijn buik en een been opgetrokken op het kussen. Dat slaapt wel lekker. Ga steeds meer op mijn zij slapen merk ik trouwens....
Ik slaap het allerlekkerste op mijn buik, maar deze week voor het eerst voelt dat niet meer prettig. Ik word er vanzelf wakker van en draai me dan op mijn zij. Dat is nog wel erg wennen, want dat slaapt niet zo lekker. Ik denk dat ik maar een kussen er bij ga pakken zodat ik half op mijn zij en met mijn buik tegen het kussen kan slapen. groetjes, Cleo
Zo lang je op je buik kunt liggen moet je dat zeker doen. Ik kan het niet meer en baal ervan! Dus geniet er maar van! En het kindje merkt daar echt niets van. groetjes Nog een paar dagen.....
Hoi, Als ik ga slapen lig ik bijna altijd op mijn rechterzij, maar als ik wakker wordt lig ik steevast op mijn buik! Slaapt onbewust denk ik toch het lekkerst (ben nu 12 weken, dus mijn buik is ook nog niet zo dik). Naja
ik slaap half op mijn buik met 1 been opgetrokken. en plat op mijn buik heb eigenlijk nooit geslapen, altijd half half zeg maar
Ik slaap ook half op mijn buik met 1 been opgetrokken, en dat opgetrokken been ligt meestal op een kussen