Beste Verloskundige, Vorige week stond ik versteld van de onverwachte positieve test. Mijn laatste ongesteldheid was 27 nov. Vrijdag 7 dec had ik een positieve ovu test en de zondag erna hebben mijn man en ik gemeenschap gehad. Ik had echt gedacht dat ik mijn ei al gemist had. Mijn cyclus is heel verschillend en weet dus niet hoe ver ik ongeveer ben. Nu heb ik ook nog sinds gisteren last van bruin/slijm verlies. Ook heb ik een wat 'zeurderig' gevoel onderin mijn buik. U begrijpt het misschien al, ik zit bomvol onzekerheid. Mijn vraag is nu, of het bruinig verlies niet erg is. En hoever ik ongeveer ben. Alvast bedankt voor het beantwoorden.
Beste verloskundige, u hoeft mijn vraag niet meer te beantwoirden hoor. Want sinds gisteren gaf de CB 1-2 aan, terwijl dat donderdag nog 2-3 was. Beide keren heb ik de testen 's middags gedaan. En sinds gisteren is er naar bruin ook wat roder bloedverlies. En vanmorgen wat stolsels. Ik denk dus dat het afgelopen is en ik zal vanmiddag mijn afspraak bij mijn verloskundige afzeggen. Groetjes Pink