Raar gevoel in me buik..

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door WendyM, 13 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WendyM

WendyM Lid

27 jan 2008
    62
    0
    0
    Hallo,

Ik ben nu 28 weken zwanger en heb nu twee dagen last van een raar onderbuik gevoel.Het lijkt een beetje op een vage kramp.Ik kan wel normal functioneren maar t gevoel zit vaag op de achtergrond helemaal onderaan de buik.Ik maak me er zorgen om.Of heeft dit gewoon met de zwangerschap te maken?Voel de baby wel goed.
    Alvast bedankt!

Groetjes

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi wendy,

Het kan met de groei van je baarmoeder te maken hebben dit voelt als een soort menstruatie kramp. Maar het zou ook een beginnende blaasontsteking kunnen zijn. Laat je urine even controleren bij je huisarts.

Imke

3. WendyM

WendyM Lid

27 jan 2008
    62
    0
    0
    Bedankt voor het advies. Heb mijn urine weggebracht en was idd niet helemaal in orde. Ze hebben het op kweek gezet en morgen krijg ik de uitslag.
    Nu merk ik alleen dat ik geregeld harde buiken heb,eigenlijk best veel.Heeft dit met mijn blaasklachten te maken?En kan het kwaad?

Groetjes!

4. WendyM

WendyM Lid

27 jan 2008
    62
    0
    0
    Vandaag belde de huiarts met de uitslag van de kweek en alles was toch goed.Geen blaas onsteking ofzo...Op zicht wel fijn nat. maar blijf last houden van veel harde buiken.Ik vind dit toch een beetje eng...kan het kwaad?En is het een teken dat ik het rustiger aan moet doen?Heb ook het idee dat ik de afgelopen week wel flink groei,heb ook last van de banden enzo...Kan het daar mee te maken hebben?Bedankt voor een reactie!

Groetjes!

Deel Deze Pagina