ongesteld of niet??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door schorpioentje80, 15 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schorpioentje80

22 apr 2010
    50
    0
    0
    fulltime moeder
    Drenthe
    Hallo dames.
    Afgelopen vrijdag heb ik mijn spiraaltje laten verwijderen omdat er een wens is voor een 2e kindje.:)
    Die dag erna had ik licht bloed verlies en na die tijd verloor ik steeds meer bloed toen was het echt donker van kleur. En als ik naar wc moest kwam er ook van vieze dik bloed eruit echt niet fijn zoiets:(.
    Nu vraag ik mij af ben ik nu ongestled geworden?
    Want ik heb ergens gelezen dat als je een hele tijd een spiraaltje heb gehad en je laat hem verwijderen dat er dan een wondje onstaat op je baarmoeder en dat je dan ook kan bloeden.
    Ik vroeg me af of hier iemand mee bekend is.

2. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik zou het niet weten. Misschien dat je HA je meer kan vertellen?

Succes!

3. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Waarschijnlijk is dat van het verwijderen. Bij mij bloedde het ook eventjes. Het kan natuurlijk misschien je menstruatie zijn maar dat is moeilijk te beoordelen.

4. Sopann

Sopann Niet meer actief

Ik heb direct na het verwijderen van het spiraaltje (alweer 3 jaar geleden) een flinke bloeding gehad. Eerst een paar druppels en een week later echt zoals een menstruatie. Daarna ook elke maand weer ongesteld geworden.

Ik kan me voorstellen dat je ook een soort van stuwing zou kunnen hebben opgebouwd. Je baarmoederslijmvlies wordt wel dikker dacht ik. Ik weet niet hoe je menstruatie was tijdens de spiraal? Bij mij was het weg en kwam het na 2.5 jaar spiraal terug. Daardoor is ie ook verwijderd toen: was niet langer betrouwbaar.

Over een wondje is mij niets bekend. Als het goed is zat het niet vast in je baarmoeder. Het kan inkapselen, maar dan doet het verwijderen denk ik ook wel superpijn. Dan trekt de gyn gewoon wat los.

Als het blijft bloeden zou ik gewoon even contact opnemen met de gyn of HA. Het is te kostbaar daaronder om het maar gewoon even af te wachten.

Succes! :D

Deel Deze Pagina