Ik heb even gekeken. Voor nod van 72 tot 78. Daarna is ie nog gestegen tot 86. Nu daalt ie weer geleidelijk.
Update! Ik heb positief getest! Bij mij was het dus mogelijk een symptoom! Ik heb even weggehaald de eersts dagen, want toen heb ik het horloge (fitbit) maar heel even om gehad en kloppen de scores dus niet. Uiteindelijk is t dus (voor NOD) van ca 67/68 in rust naar 72/73 in rust! Mocht iemand dit ook, net als ik, opzoeken! @Kaatje92 @Roodborstje2 @Palmpje Dank voor t reageren!
Nogmaals van harte @wens09 Een hartslag kun je denk ik voor NOD beter niet als symptoom of aanwijzing voor een zwangerschap zien. (Los van het feit dat hij dan hoger kan worden) Een hartslag kan ook verhoogd zijn door 1001 andere oorzaken, ook bijvoorbeeld door spanning rondom het wel of niet zwanger zijn (ook bij onbewuste spanning). Ik zeg dit alleen om te waarschuwen voor eventuele teleurstellingen onder de hopende dames onder ons, die dit nu misschien als hoopgevende graadmeter gaan zien.
Hij was iets hoger maar dat kon toeval zijn. Hij daalde namelijk rond 8 weken weer, ik schoot in de stress maar alles is goed gegaan. Edit: gefeliciteerd!!
Ja daar heb je natuurlijk een punt. Al wordt ie wel (deels) gemeten in je slaap en daarop gebaseerd. Het viel mij op omdat temperatuur volgens mij ook zo verhoogd. Ik ben nu geen goede casus omdat ik geen vergelijkings materiaal heb van andere maanden waarin ik (ook gespannen) ongesteld werd. Misschien andere dames wel?