Hoiii!! We hebben het allemaal wel..De misselijkheid tijdens je zwangerschap en de 1 nog erger als de ander. Hoedanook is en ijft het een zeer onprettig gevoel. Bij mij dus ook..zodra ik dan iets eet is het weg..en ik eet regelmatig dus het is niet zo dat ik misselijk wordt omdat ik te lang niet heb gegeten. Een cracker of een stukje fruit helpt niet..ik moet echt wat op mijn maag hebben. Maja ik ben nu pas 10 weken en 3 dagen ver en als ik zo doorga tot het eind ben ik tonnetje rond. Dit is mijn derde zwangerschap..bij de eerste had ik precies hetzelfde en was ook ruim 37 kilo aangekomen. De tweede iets minder maar het scheelde niet veel en nu bij de derde ga ik weer die kant op. En de misselijkheid is zo eentje waar je het benauwd van krijgt en nog net niet tegen de grond valt..sneller ademen enz. Wat moet ik nou.
Allereerst Gefeliciteerd met je zwangerschap Tegen misselijkheid kan je gemberthee of gembersnoepjes nemen. Is nou niet het aller lekkerst haha maar helpt wel. Mijn nicht is ook zwaar misselijk geweest en gembersnoepjes hebben wel groots geholpen.De gemberthee of snoepjes had mijn nicht bestel bij zoon tuinkruidenwinkel de tuinen. En andere zou ik gewoon even de vk bellen vaak weten hun ook wel wat tegen de misselijkheid.
Hier heb ik de eerste maanden van mijn zwangerschap precies hetzelfde gehad en ben ik nu dan ook al behoorlijk aangekomen. Uiteindelijk heb ik aan de gynaecoloog om emesafene gevraagd, dit hielp ook prima en het is een stuk normaler eten op deze manier.
Aaa super! Bedankt! Ik ga me eerst aan de "lekkere" snoepjes wagen en als dat niet helpt en het blijft zo aanhouden dan leg ik het aan mn vk uit
Ik ben heel misselijk geweest (en nog steeds wel) en bij mij helpen appels (van die zure), bananen, cornflakes en icetea. Misschien een idee? Anders hebben ze seabands bij de drogist. Die schijnen ook te helpen. Gember us wel heel naar om weer over te geven trouwens helaas. Bij mij een reden om het niet meer te nemen.
Wat hier heel erg hielp waren waterijsjes en napoleon snoepjes. Dat hield ik redelijk binnen. Verder cracottes. Maar ik heb ook medicijnen van de VK gehad tegen het spugen en de misselijkheid.
Ik heb precies het zelfde.. pff rot gevoel vind ik het maarja het hoort er eenmaal bij haha ! Ik ga die gembersnoepjes ook maar is proberen !
Ah ben ook zo misselijk! Sommige dagen ook veel aan het spugen geweest. Ik heb emasafene aan de huisarts gevraagd. Het helpt bij mij best aardig! Het misselijke gevoel is minder en spuug ook niet meer.
Ik hoop ook dat die snoepjes bij jullie zullen werken net als bij me nicht. En anders idd kan je ff aan de huisarts vragen voor wat tegen de misselijkheid. Nicht is nogal van biologisch en natuurlijke producten dus vandaar de snoepjes. Als je zoekt bij zoon kruidentuinwinkel hebben ze vast wel meer dingen die helpen Succes dames met de strijd tegen misselijkheid Hopelijk is het allemaal snel over die misselijkheid