Ontpillen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door ah78, 5 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ah78

    ah78 Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hoi Mirjam

    Ik ben 11 december gestopt met de pil. Ben daarna in de stopweek ongesteld geworden (16 december). Ik wacht nu al weken op mijn ongesteldheid......... Heb al een test gedaan maar die was negatief.
    Ik heb in deze periode twee keer een veegje roze bloed gehad, meer ook niet. Wat houdt dit in volgens jou?
    Ik heb wel het gevoel dat ik ongesteld ga worden, heb meer zin in eten en ben emotioneler..............
    Het enige wat ik kan doen is afwachten denk ik

    Alvast bedankt voor je reactie

    Liefs, AN ;)
     
  2. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    Hallo An,

    ik vind dat je nu wel erg ver over tijd bent. Als je test negatief is zou ik toch even contact opnemen met je huisarts. Soms kunnen medicijnen helpen om je menstruatie op te wekken.

    Mirjam
     
  3. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    bij mij duurde het ook de eerste keer 44 dagen, maar dat kan toch.... bij sommige heeft het nog langer geduurd
     
  4. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Bij mij was het 85 dagen, en nu na 2 cyclussen die korter waren ga ik al weer de lange kant op. Ben inmiddels al weer 56 dagen onderweg.
    Testen negatief.
     
  5. ah78

    ah78 Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Bedankt voor jullie antwoorden!
    Ik ga morgen naar de huisarts voor iets anders, ik vraag het hem dan gelijk even. Het zal wel meevallen...

    Liefs, An ;)
     

Deel Deze Pagina