Morgen gaan we een keuken uitzoeken en ik twijfel nog over het werkblad. De keuze is: een licht stenen werkblad (graniet of composiet) een donker kunststofblad (staat mooi, maar kunststof heeft niet mn voorkeur) een glazen aanrechtblad. Op dit moment hebben we een heel lichte kunststof aanrecht en t is n drama met thee, koffie en kruiden vlekken. Steeds weer echt chloren om t weer licht te krijgen. Druppels thee e.d. moet je direct verwijderen en ik kook veel met kruiden (o.a. kerrie) en die trekken ook direct in mn aanrechtblad. Waardeloos. Nou ben ik benieuwd of jullie dat met een stenen aanrechtblad ook ervaren. Alvast heel erg bedankt, laat ik zsm jullie weten wat we gekocht hebben!
Ik kan je niet helpen (helaas!), ik baal ook ontzettend van mijn licht kunststof aanrechtblad Succes met het uitzoeken van een nieuwe keuken!
Wij hebben een gespikkeld kunststofblad, en ik moet zeggen ...koffie en thee vlekken gaan er heel makkelijk af..ik vind het ideaal. Het blad is mooi dik met twee spoelbakken erin. Graniet...gaat daar niet van alles in zitten?....Maw...is dat niet ruw?
Wij hebben italiaans ( donker) graniet, ik kan het je echt aanraden. je ziet er niets op, even met de allesreiniger afnemen en het blinkt als een zonnetje.
Hoi, Ik heb een donker kunststof blad, maar dat is echt waardeloos. Je ziet er ieder klein krasje op. Ik vind het wel erg mooi, maar niet echt praktisch dus.
Wij hebben ook een donker kunstof blad.. Geen problemen mee! We hebben verder een lichte keuken, staat erg mooi!
Wij hebben ook een donkere/stenen/graniet aanrechtblad ideaal! Ik vind het (net als de anderen) een echte aanrader! Goed schoon te houden en geen vlekken SUBLIEM! Succes met de keuze. Mirre
graniet, makkelijk schoon te maken, kan tegen een stootje.Hete pannen kunnen er direct op, als kinderen erop krassen, geen probleem. En hygienisch.
wij hebben een kunststof donker blad. ook ideaal hoor en een stuk goedkoper dan een granieten. liefs femke
Wij hebben een donker granieten blad, praktisch en mooi Verder een glazen achterwand en dat is toch praktisch! Zie album voor foto
Hee Sjalleke dat lijkt eniogszins op de keuken die wij willn, prachtig! Had ook t idee om glas op de achterwand te doen...
Wij hebben ook een donkerblad is ideaal, er kunnen hete pannen op, komen geen krassen op, makkelijk te reinigen, etc! http://www.erbi.nl/art_cent/thumbnails/Cesarstone/9145UTOPIANIGHTSHADOW.jpg