Hallo, Allereerst bedankt voor de tijd die jullie nemen om al onze vragen te beantwoorden! Ik heb ook weer een vraag. Ik heb een angelsounds gekocht en heb al een paar keer de hartslag van mijn kindje gehoord. Wat een wonderlijk geluid toch, ik ben er zo blij mee! Eerst hoorde ik de hartslag alleen maar aan de rechterkant, vlakbij mn lies, naast mijn schaambeen. Vanmorgen hoorde ik de hartslag ook links en ook heel erg duidelijk! Is mijn kindje nu zo gegroeid dat ik het aan beiden kanten al kan horen? Ik ben nu 14,2 weken zwanger! Of zet ik de angelsounds telkens op mijn slagader die daar langs loopt en hoor ik gewoon heel duidelijk mijn eigen bloed pompen? Het klinkt wel echt als een hartslag, heb het geluid vergeleken met geluiden die je op kunt zoeken op t internet.... Maar wil hier toch wel erg graag zekerheid over, dat ik mezelf niet telkens blij maak met het luisteren naar mn eigen bloedsomloop, i.p.v naar het hartje van mijn kindje! Ik luister niet vaak hoor, maar heb nog wel is last van bloedverlies en dan stelt het me gerust als ik het hartje hoor! Alvast heeel erg bedankt! Groetjes Esprit
Ben net bij mijn VK geweest. Wat bleek: we hoorden mijn eigen hartslag ( heel erg gelachden, hihihi). Heb nu wel de hartslag van mijn kindje gehoord, lag heel diep en bewoog veel en het klonk dus ook heel anders. Was ook op een heel andere plek dan waar ik de angelsounds zette..... Ik kan dus nog niet zelf de hartslag horen, kindje ligt dus te diep en leg de angelsounds nu weg,mag voor mijn geruststelling om de 2 weken nu op controle komen en dat is erg fijn! Groetjes
Hoi Esprit, over een tijdje kun je waarschijnlijk echt het hartje horen als je daar behoefte aan hebt! Nog even geduld en anders idd even langswippen bij je vk. Groetjes Brigitte