Ojee, de laatste twee dagen ben ik weer constant misselijk. Ik was net sinds week 19 af van dat constant misselijke gevoel... Wel andere maagklachten sindsdien, maar de misselijkheid was grotendeels weg. Kan het dat het nu weer terugkomt? Ik heb niet het idee dat het mijn baarmoeder is die tegen mijn maag drukt, want zo groot is die nog niet, maar gewoon weer hetzelfde hormonale misselijkheidsgevoel. De laatste dagen is mijn weerstand wel wat minder; keelpijn en nog veel vermoeider dan ik al was, denk een griepje onder de leden. Misschien dat daarom de misselijkheid ook weer (hopelijk eventjes) terug is...? Oooh, ik hoop zo dat ik de komende 3 maanden niet weer met die ellende zit.
Maka... bij mijn vorige zwangerschap had ik precies hetzelfde... eerst 16 weken misselijk en daarna vanaf 24 weken weer.... totdat Steven geboren was. De oorzaak was bij mij een te hoge bloeddruk.... Ik hoop voor jou dat het een onschuldig griepje is. Sterkte
Hier ook eentje die steeds misselijker wordt naarmate de zwangerschap vordert... helaas zal het er niet op beteren volgens mijn gyne maar nu heb ik wel een soort pilletjes tegen reisziekte gekregen sinds vandaag... laat nog wel weten of het een wondermiddel is
BIj mij is misselijkheid echt gerelateerd aan vermoeidheid... Als ik na een rot-nacht... vroeg mn nest uitmoet..en geen tijd heb om even "wakker te worden"... hang ik gegarandeerd boven de pot....! Vorige zwangerschap had ik dat ook... Viel me op dat ik doordeweeks altijd stond over te geven...en s'weekends meestal niet (?)
ik heb het ook de misselijkheid komt volgens mij idd weer terug en daar zit ik niet echt op te wachten... de misselijkheid viel voor mij wel mee de eerste 3 maanden maar nu lijkt het wel of dat het dubbel zo erg word!maandag moet ik naar de verloskundige en dan zal ik vragen of het idd terug kan komen... groetjes
hier ook veel maagzuur en weer de misselijkheid die de kop op steekt.... maar ook ik heb een te lage bloeddruk... maar ja rennies helpen me gelukkig een eind op weg tegen maagzuur