De hartslag van ons ukkie sloeg met 9 weken 178 slagen per minuut Dus denk ook dat je naar jezelf aan het luisteren was?
die van mijn beeb klopte nog harder 183 bpm. Die echoman zei dat het zelfs nog op kan lopen tot 200 bpm in het begin. Wat later in de zwangerschap gaat ie idd naar beneden en dan is 160 de max idd.
Haha zoals Ninja al zegt, dat kan best. Wij hebben gewoon kleine druktemakers Was geen typfout dus! Liefs Elea
Omdat je 9 weken bent.. zou ik nog wel laag zoeken en gewoon een beetje vanuit het midden rustig met de angelsound over je buik bewegen (wel een beetje druk er op zetten). Maar als je dus te veel naar links of rechts gaat kom je bij je lies en hoor je dus je eigen hartslag. Ik heb het zelf pas vanaf 14 weken gehoord omdat ik die tijd van te voren dus elke keer naar me eigen hartslag zat te luisteren. Dus als je het nu nog niet kan vinden, is niet erg.. maar is wel leuker he
en als je t hebt gevonden weet je het ook meteen want dat klinkt echt heel snel, net een paard in galop, of een trein.
Onze zoon had op het einde van de zwangerschap zelfs een hartslag van ruim 190! En hij was enorm bewegelijk !!!