Zwanger of niet?!

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by liefkleintje, Jul 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

Jun 16, 2011
    5,783
    1,133
    113
    Female
    Hoi verloskundigen!

Ik heb een vraagje...
    Wij zijn 2 maanden bezig om zwanger te worden. Mijn cyclus is altijd super regelmatig. Vandaag 1 dag overtijd en nog geen ongi te bekennen.
    Wel een wat weeïg gevoel (misselijk), veel plassen, buik en rugpijn.

Heb op 4-7 een inwendige echo gehad. (stond los van zwanger worden)
    Ze zei dat het eitje toen 15mm. Ik denk zelf dat ik mijn ei rond 8-7 heb gehad. FF zet hem ietsie later.

Vanaf donderdag heel licht posi kv testen, maar wel na afleestijd. (ze worden niet echt donkerder en men zegt dat dat wel zou moeten)
    Op 18-7 een iets duidelijkere kv test, maar nog licht. De digitale test van CB zegt niet zwanger.
    Kan dit omdat ik dan nog maar heel weinig hcg aanmaak?

Zou ik nou wel of niet zwanger zijn? Ik weet het niet meer.....!

2. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

Jun 16, 2011
    5,783
    1,133
    113
    Female
    En nog een foto van de eerdere testjes....(in zwart-wit, omdat je het in kleur op de foto niet goed kan zien)

Stel dat ik zwanger zou zijn....kan het dan dat deze testjes zo snel al licht posi aangeven??

3. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

Jun 16, 2011
    5,783
    1,133
    113
    Female
    Even up.....;)

4. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Je schrijft dat je nu 2 mnd bezig bent met zwanger worden,ben je ook sinds 2 maanden gestopt met de pil?
    Als dat zo is dan is het heel goed mogelijk dat je cyclus een tijdje onregelmatig is.
    Bij de test is het belangrijk om binnen de aangegeven tijd de test af te lezen en niet later. Dan zijn de test niet betrouwbaar. Het kan zijn dat je wat aan de vroege kant hebt getest. Je kan over een paar dagen nog eens een test doen maar indien deze neg is ben je helaas niet zwanger.

Imke

5. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

Jun 16, 2011
    5,783
    1,133
    113
    Female
    Dank je voor je reactie!!
    Ik ben al ruim 1.5 jaar gestopt met de pil en mijn cylus is eigenlijk altijd 28 dagen!

Blijft dus gewoon nog steeds afwachten!? Brrr....spannend!

Share This Page